2777
2789

من نامردم، چون مرد نیستم😅💣💣💣💣

دیگه سیمکارت ندارم😐 توی تاپیکای سیاسی من دیگه حرف نمیزنم🤐🥺🌺🍃🍃درویشی تهی‌ دست از کنار باغ کریم خان زند عبور می‌کرد. چشمش به شاه افتاد و با دست اشاره ای به او کرد. کریم خان دستور داد درویش را به داخل باغ آوردند. کریم خان گفت: «این اشاره های تو برای چه بود؟»درویش گفت: «نام من کریم است و نام تو هم کریم و خدا هم کریم. آن کریم به تو چقدر داده است و به من چی داده؟»کریم خان در حال کشیدن قلیان بود. گفت: «چه می‌خواهی؟»درویش گفت: «همین قلیان، مرا بس است.»چند روز بعد درویش قلیان را به بازار برد و قلیان بفروخت. خریدار قلیان کسی نبود جز فردی که می‌خواست نزد کریم خان رفته و تحفه برای خان ببرد، که از قلیلن خوشش آمد و آن را لایق کریم خان زند دانست. پس جیب درویش پر از سکه کرد و قلیان نزد کریم خان برد. چند روزی گذشت. درویش جهت تشکر نزد خان رفت. ناگه چشمش به قلیان افتاد و گفت:«نه من کریمم نه تو. کریم فقط خداست، که جیب مرا پر از پول کرد و قلیان تو هم سر جایش هست.»🍃🌺🍃   امضامو هفته‌ای یکبار بروز میکنم🤗😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوب اینو باید دیگران نظ ر بدن دقیقا مشابه بیشعوریه کسی ک خودش بیشعوره نمیدونه همینطور این

انسان خوبی باش ولی وقتت رو برای اثباتش ب دیگران تلف نکن🤷‍♂️الهی یهویی همونی بشه ک دلتون❤میخواد 

نامرد نیستم و ادم خیلی باوفاییم 

بخاطر همین اصلا نمیتونم ب کسی اعتماد کنم چون میترسم نارو بزنن بهم

وای از گرد ســم تازه خر خریده ها!!! وقتی با من حرف میزنی رفتار ارزونتو بزار توی جیبت:)

نامرد اونیه که متاهله با یکی دیگه میپره👎

گلومون مونده زیر چاقوی کند روزگار....نه میبره نه ول میکنه!!!!! بیشعوری اگه درد داشت بازم یه عده ای مسکن میخوردن به کارشون ادامه میدادن......... هر چی رو که گفتیم خدا نصیب نکنه فول اچ دی نظاره گرش بودیم!!!
خوب اینو باید دیگران نظ ر بدن دقیقا مشابه بیشعوریه کسی ک خودش بیشعوره نمیدونه همینطور این

چرا بعضیا خودشون میدونن

ولی فکرمیکنن اگه بیشعور و نامرد نباشن زندگیشون نمیچرخه

هرجاضعف نشون بدی.. داری میگی دفعه بعدم تیرتو بزن همینجا! √  
نامرد نیستم و ادم خیلی باوفاییم  بخاطر همین اصلا نمیتونم ب کسی اعتماد کنم چون میترسم نارو بزنن ...

توجه داشته باش ک نامردی متضاد بی وفایی نیس

هرجاضعف نشون بدی.. داری میگی دفعه بعدم تیرتو بزن همینجا! √  
نامرد منم که شوهرم داره صدام میزنه بیا ولی تو نی نی سایت ولوم😂😂😂

بگو اون بیاد ببینیم مرده یانه

هرجاضعف نشون بدی.. داری میگی دفعه بعدم تیرتو بزن همینجا! √  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز