2789

سفکسیم۴۰۰ فکر میکنم خوبه 

ولی حتما اول با دکتر مشورت کن 

تبریک

1
5
10
15
20
25
30
35
40
چندسال ناباروری داشتیم، تجربه رفتن به طب سنتی، iui ،ivfو همچنین تجربه بارداری سخت .لکه بینی،هماتوم ،جفت سرراهی سوراخ شدن کیسه اب و استراحت مطلق و..،در اخر تجربه بزرگ کردن دوتا فسقلی نارس یک کیلو نیمی تقریبا دارم🤕😍.دوستان هرکی سوال داره در این موردها حتما و با کمال میل پاسخ میدم،فقط صلوات برای سلامتی فسقلی هام یادتون نره ،مرسی❤️💋

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یا عفونت و یا سنگ کلیه 

مایعات زیاد بخور ببین بهتر میشی یانه 

باید بری دکتر معاینه بشی و اینکه سونوگرافی بشی ببینن سنگ یا عفونت داخلی 

⁦♥️⁩سایه ات از سر ما کم نشود حضرت یار ⁦♥️⁩خوشبخت خوشبختم ،😍⁦❣️⁩سوالی درمورد سگ و گربه و هرسوالی که درمورد حیوانات داشتید در خدمتم 😊 ⁦❤️⁩کاربر جدید نیستم بچه خوبی هم هستم 🤨 ولی با یه حرف ترکیدم⁦🤦🏻‍♀️⁩ روزی که ازم تاپیک فعالیت نبود بدونید الفاتحه واسه شادی روحم فاتحه بفرستید 😬😍

عفونت ادراری داری

 تنهایی رو ترجیح میدهم به تن هایی که روح شان با دیگری ست ... تنهایی تقدیر من نیست ، ترجیح من است ! لطفا اگر نظر مخالف منو داری و میخوای جنجال به پا کنی ریپلای نکن 🙏 هر گونه توهینی گزارش زده میشه .
سفکسیم۴۰۰ فکر میکنم خوبه  ولی حتما اول با دکتر مشورت کن

اره این  قرص عالیه 


🎤🎧🎙️®دیجی تونم ©🎸🎻👑آنی =آنیسا👑 اهنگ های تری دی بند (3Dبند)"رو گوش کنین و لذت ببرید   💞 موزیک دنیای منه💞

سفیکسیم و چرک خشک کن الکی نخور اول ببین سنگ و یا عفونت بعد بخور 

اگه پهلوهات درد نمیکنه و نمیتونی بری دکتر سفیکسیم 400 روزی یه دونه تا یک هفته بخور بهتر نشدی باید بری سونو بدی و ازمایش ادرار 

⁦♥️⁩سایه ات از سر ما کم نشود حضرت یار ⁦♥️⁩خوشبخت خوشبختم ،😍⁦❣️⁩سوالی درمورد سگ و گربه و هرسوالی که درمورد حیوانات داشتید در خدمتم 😊 ⁦❤️⁩کاربر جدید نیستم بچه خوبی هم هستم 🤨 ولی با یه حرف ترکیدم⁦🤦🏻‍♀️⁩ روزی که ازم تاپیک فعالیت نبود بدونید الفاتحه واسه شادی روحم فاتحه بفرستید 😬😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792