2777
2789
عنوان

ضد افتاب

| مشاهده متن کامل بحث + 34940 بازدید | 64 پست
منم جدیدا خریدم راضی ام، هم بی رنگه هم ضد لک، برا ورزش و بیرون رفتن عالیه

من کلا از ضدآفتاب بدم میومد نمیزدم ی مدت متاسفانه ولی ام کیو منم بی رنگش رو گرفتم خیلی خوبه بنظرم و اکسید نمیشه، عرقم نمیکنم

بی رنگشم یه طراوت و شادابی خوبی به پوست میده😍

آرامش دو گیتی تفسیر این ۲ جملست: به من چه؟ ؛ به تو چه؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم پریم استفاده میکنم راضیم 

ببخشید استاتر جان ی سوال بپرسم 

میگم اینستا چرا کار نمیکنه برای شما هم اینطوریه؟؟

انسان خوبی باش ولی وقتت را برای اثباتش ب دیگران تلف نکن😊
ضد آفتاب ژنو بایوتیک Geno برا پوست چرب و مختلط هم داره خوبه قیمتشم حدود 70 هشتاد تومنه  آبرسان ...

ژنو خوبه من کرم بازسازی کننده شو دارم

𓆃ایران زمین𓄂      "نخستین گام برای از میان برداشتن یک ملت، پاک کردن حافظه آن است. باید کتاب‌هایش را، فرهنگش را و تاریخش را از بین برد. بعد کسی را گمارد که کتاب‌های تازه‌ای بنویسد، فرهنگ تازه‌ای جعل کند و تاریخ تازه‌ای بسازد...”.ملت هارا از تاریخشان دور نگه دارید در این صورت راحت کنترل میشوند. تاریکاندیشان می‌خواهند زنان را درسیاهینگه دارند ؛آن‌ها ازروشنشدن ذهن زن می‌ترسند؛چون می‌دانند زن بداند، به کودکش هم یاد خواهد داد ... *من خود اندوهگین نیستم اندوه عالمم، سرزمینی در سینه ام گریه میکند*

منم پریم استفاده میکنم راضیم  ببخشید استاتر جان ی سوال بپرسم  میگم اینستا چرا کار نمیکنه ...

نه برا من باز شد

با فيلتر شكن برو

«شب» می رود. این اقتضای «طبیعت» و «حکم» تاریخ است!
دکتر ژیلا برای پوست چرب خوبه من راضیم دکترم بن داد قبلش خارجی میزدم ولی این واقعا عالیه

البته پارسال دکتر رفتم برام دکتر ژیلا تجویز کرد خوب بود می گفت برای ایرانیا دکتر ژیلا خیلی خوبه با اب و هوامون سازگاره ولی خودم دوس دارم خارجی مصرف کنم رو پوستم حساسم 

خدایاکوچولوی من صحیح و سالم بیاد بغلم👶💚
البته پارسال دکتر رفتم برام دکتر ژیلا تجویز کرد خوب بود می گفت برای ایرانیا دکتر ژیلا خیلی خوبه با ا ...

من الارو ی کرم ضد افتاب دیگه ک مروف بود خارجی بود پ اینو مصرف کردم

و دکتریم ک رفتم بسیار معروفه اما بازم گفت پیشنهادم برای تو اینه

پاداش ایمان(قانون جذب) و تجسم خلاق،ظهورش تو زندگیته  
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دعواباشوهر

111zendegi | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792