2777
2789

همون آلپروزولام هست 

من ، معـــــــــلم هستم زندگی پشت نگاهم جاریست سرزمین کلمات تحت فرمان منست قصر پنهان منست قاصدک های لبانم هرروز سبزه ی نام خدا را به جهان می بخشد من معلم هستم هر شب از آینه ها می پرسم به کدامین شیوه ؟ وسعت یاد خدا را بکشانم به کلاس ؟ بچه ها را ببرم تا لب دریاچه ی عشق ؟ غرق دریای تفکر بکنم ؟ من معلم هستم درد فهمیدن و فهماندن و مفهوم شدن همگی مال من است من معــــــــــــــلم هستم💐💐💐

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واسه خواب خوبه ولی آلزایمر میاره

من ، معـــــــــلم هستم زندگی پشت نگاهم جاریست سرزمین کلمات تحت فرمان منست قصر پنهان منست قاصدک های لبانم هرروز سبزه ی نام خدا را به جهان می بخشد من معلم هستم هر شب از آینه ها می پرسم به کدامین شیوه ؟ وسعت یاد خدا را بکشانم به کلاس ؟ بچه ها را ببرم تا لب دریاچه ی عشق ؟ غرق دریای تفکر بکنم ؟ من معلم هستم درد فهمیدن و فهماندن و مفهوم شدن همگی مال من است من معــــــــــــــلم هستم💐💐💐
عجب🤔🤔🤔

والا قبلا همین بود 🙂🙂🙂

من ، معـــــــــلم هستم زندگی پشت نگاهم جاریست سرزمین کلمات تحت فرمان منست قصر پنهان منست قاصدک های لبانم هرروز سبزه ی نام خدا را به جهان می بخشد من معلم هستم هر شب از آینه ها می پرسم به کدامین شیوه ؟ وسعت یاد خدا را بکشانم به کلاس ؟ بچه ها را ببرم تا لب دریاچه ی عشق ؟ غرق دریای تفکر بکنم ؟ من معلم هستم درد فهمیدن و فهماندن و مفهوم شدن همگی مال من است من معــــــــــــــلم هستم💐💐💐
واسه خواب خوبه ولی آلزایمر میاره

واقعا؟؟

در طول مصرف یا بعدا؟

من تقریبا یه ملهه مصرف میکنم

انچنان تاثیری حس نکردم 

خوابمم زباد فرق نکرده 

البته من ظهر میخورم

خیر.باعث شنگول شدن و رفع افسردگیه.بیشتر ضدخوابه

پارسال دکتر بهم داده بود نخوردم الان شروع کردم ظهر میخورم چند وقته

بهترین زمان مصرفش چه وقتی هست؟

بله من از مهر ماه مصرف می کنم. برای اضطراب دکترم تجویز کرده .

دو هفته اول خیلی بد بود ولی کم کم بدنم عادت کرد .الان خیلی خوب شدم ولی دکترم گفت تا ۹ ماه بخور بعد کمش می کنیم .خودسرانه قطعش نکن که حالت از اول بدتر میشه . 


......

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز