rohin مدیر استارتر عضویت: 1399/01/09 تعداد پست: 213 عنوان کلوتریمازول 64 بازدید | 9 پست سلام بچه ها کلوتریمازول موضعی با واژینال فرق داره یا دوتاش یکیه؟😐 1399/01/13 | 16:23 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
mahbobbanoo عضویت: 1398/03/13 تعداد پست: 6174 قرق داره واژینال مختص داخل واژن موضعی بیرون واژن منم ازعفونت خارش کلافه شدمممزخم داشتم فریز کردم اما همچنان علاعم دارم نگرانم که نکنه خطرناک باشه میشه برای مادر شدنم صلوات بفرستی «رَبِّ لا تَذَرْنی فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثینَ» بزودی با دعای خیر شما در این مکان تیکر بارداری نصب میگردد
rohin مدیر استارتر عضویت: 1399/01/09 تعداد پست: 213 قرق داره واژینال مختص داخل واژن موضعی بیرون واژن منم ازعفونت خارش کلافه شدممم زخم داش ... وای مرسی همیشه کمکم کردی برات ۱۰۰ تا صلوات فرستادم ندیدم جواب دادی باز پست گزاشتم
mahbobbanoo عضویت: 1398/03/13 تعداد پست: 6174 وای مرسی همیشه کمکم کردی برات ۱۰۰ تا صلوات فرستادم ندیدم جواب دادی باز پست گزاشتم توییمنم ندیده جواب دادم ....مرسی والا خودم تاداروهام رو قطع میکنم بازخارش میگیرم توهم اچ پی وی زدم تو نی نی سایت خوندم که یه دختر بعدازفریزباز خارش عفونت داشت اچ پی وی داشت منم خیلی میترسم میشه برای مادر شدنم صلوات بفرستی «رَبِّ لا تَذَرْنی فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثینَ» بزودی با دعای خیر شما در این مکان تیکر بارداری نصب میگردد
rohin مدیر استارتر عضویت: 1399/01/09 تعداد پست: 213 قرق داره واژینال مختص داخل واژن موضعی بیرون واژن منم ازعفونت خارش کلافه شدممم زخم داش ... سفکسیم خوردم سوزش کامل خوب شده فعلا فقط میخاره داخل نه بیرون میخاره منم کلوتریمازول واژینال گرفتم😐چه زخمی 😢؟
rohin مدیر استارتر عضویت: 1399/01/09 تعداد پست: 213 تویی منم ندیده جواب دادم ....مرسی والا خودم تاداروهام رو قطع میکنم بازخارش میگیرم تو ... اچ پی وی چیه🤕
mahbobbanoo عضویت: 1398/03/13 تعداد پست: 6174 سفکسیم خوردم سوزش کامل خوب شده فعلا فقط میخاره داخل نه بیرون میخاره منم کلوتریمازول واژینال گرفتم😐 ... زخم دهانه رحم خخخخ عادی هست خیلیا بعدازازدواج بعلت نزدیکی میگیرن اما من حساس شدم میشه برای مادر شدنم صلوات بفرستی «رَبِّ لا تَذَرْنی فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثینَ» بزودی با دعای خیر شما در این مکان تیکر بارداری نصب میگردد
mahbobbanoo عضویت: 1398/03/13 تعداد پست: 6174 اچ پی وی چیه🤕 همون زگیل تناسلی که فقط ازطریق جنسی منتقل میشه چیزی نیست نگران نباش ...مال من وشما بعلت نزدیکی هست عفونتمون ....منتهی ازبس نت خوندم توهم زدم میشه برای مادر شدنم صلوات بفرستی «رَبِّ لا تَذَرْنی فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثینَ» بزودی با دعای خیر شما در این مکان تیکر بارداری نصب میگردد
rohin مدیر استارتر عضویت: 1399/01/09 تعداد پست: 213 زخم دهانه رحم خخخخ عادی هست خیلیا بعدازازدواج بعلت نزدیکی میگیرن اما من حساس شدم 😐یا خودا دگ اینکارو نمیکنم🤪
rohin مدیر استارتر عضویت: 1399/01/09 تعداد پست: 213 همون زگیل تناسلی که فقط ازطریق جنسی منتقل میشه چیزی نیست نگران نباش ...مال من وشما بعلت نزدیک ... تو نت هرچی بزنی مینویسه دارید میمیرید خطرناکه😂