2777
2789
عنوان

بی بی چک

86 بازدید | 9 پست

من زیر نظر دکتر مشکی تو اهوازم . بهم دارو داده بود گفت اگه این ماه عقب انداختی بیا پیشم. حالا که بخاطر کرونا همه جا تعطیل شد، دوازده روز عقب انداختم ولی چند روز پیش بی‌بی چکم منفیه، سابقه نداشتم اینقد عقب بندازم. به نظرتون ممکنه چی باشه 



شاید استرس داشتی دارو چی استفاده کرددی

خیلی منتظرم بیاد.خیلی کارا کردم  تو همه اون لحظه ها فک کردم احتیاجی به حضورت نیست اما الان خیلی داغونم من موندمو باز دست خالی .اینبار از تو میخوام میدونم اگر تو بخوای میشه .پس کمکم کن .کمک کن این ماه به بهترین شکل بشه

استرس..کیست..تنبلی..رژیم خاصی..قرصهای انتی باکتری و ...

بازم انتقالم منفی شد😭😭😭                                                ادمها همه ماهند!نیمه تاریکشان را به یکدیگر نشان نمیدهند.ادمها همه ماهند😊😊

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یه چند روز دیگه صب کن بعد بی بی بزن انشالله مثبت بشه 

عشق من و بابایی منتظرتیم سالم و به موقعه بیایی تو بغل مون 😍😍😍میشه برای سلامتی نی نی م یه،صلوات مهمونم  کنی☺مر۳۰
انشالله، ولی روز نهم بی بی زدم منفی بود 

برای بعضی ها یکم دیر و زود نشون میده شاید تو جز اون دسته هایی باشی که دیر نشون بده توکلت به خدا

عشق من و بابایی منتظرتیم سالم و به موقعه بیایی تو بغل مون 😍😍😍میشه برای سلامتی نی نی م یه،صلوات مهمونم  کنی☺مر۳۰
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز