"مرد هستم" چرا همه رفته بودناشونو میذارن واسه قرنطینه؟ چرا قرنطینه هیشکی نمیمونه؟ هیچوقت برای کسی گزارش نزنید، اگر بزنید، یواش یواش دلتان میخواهد همه قطع دسترسی شوند.
😕😕شب خوابیدم صب پاشدم دیدم ترکیدم .همینقدر ناجوانمردانه😐😐 از وقتی رفتی هر یک دقیقش60 ثانیهمیگذره😭😭😭 تلخ ترین جمله بازی های کودکی : تو نخودی باش،لامصب قدرت تخریبش از بمب هیوریشیما بیشتربود😐😐😐
شوهرم باونده سوادکوهیه😊😊😊😊😊خودمم که یه کم اونطرفتر قائمشهرم
😕😕شب خوابیدم صب پاشدم دیدم ترکیدم .همینقدر ناجوانمردانه😐😐 از وقتی رفتی هر یک دقیقش60 ثانیهمیگذره😭😭😭 تلخ ترین جمله بازی های کودکی : تو نخودی باش،لامصب قدرت تخریبش از بمب هیوریشیما بیشتربود😐😐😐
مردهای خردادی هم دست کمی از ما ندارن. فقط باید مراقب باشید رو اعصابمون رژه نرید وگرنه خردادی ها ماهن.
کرونا, کرونا!چه کردی با زندگیهامون? با دلخوشی هامون? چقدر چیزای خوب داشتیم و قدرش رو نمی دونستیم, زیادی ساده بودن اما مهم بودن, دلم لک زده واسه بدو بدو کردن بچه ها تو پارک, دورهمی های بی دغدغه, گاز زدن یه ساندویچ داغ تو فست فود سرِکوچمون, یه سفر با عشقم, دل رو بزنیم به دریا و بیخیال همه چی بشیم... کرونا چیکار کردی با دلخوشی هامون?۹۹/۹/۹ پایان این روزهای تلخ!