2789
عنوان

کار همکارم

239 بازدید | 19 پست

سلام خانوما من ی همکار دارم که الان چند وقته رفته تو کار فروش لوازم آرایش و بهداشتی زیر نظد ی شرکتی هم هست اینترنتی میفروشه همه چیو مشاوره پوست و مو هم میده الان به من میگع تو هم بیا تو این کار کلاسای آموزشی برات گذاشته میشه انجام میدی سودش هم انگار خوبه این تازه کاره و ماه اول 500 تومن درآورده میگع اولاش سخته

نمیدونم قبول کنم یا نه چیکار کنم شما تجربه ای دارید؟

عزیزان نی‌نی سایتی، من درحال حاضر خیلی به دعای شما احتیاج دارم ممنون می شم برام دعا کنید مشکلم حل بشه

چرا ک نه!اگه وقتشو داری برو.

من مادر نميشوم تا فرزندم  را عصاى دستم كنم...من مادر نميشوم تا پيري و كورى ام را به فرزندم تحميل كنم....من مادرنميشوم تا بهاي قطره شيرى كه به كودكم داده ام پس بگيرم....من مادر نميشوم تا فرزندو وابسته و بيمار تربيت كنم و افتخار كنم به اينكه فرزندم مرا بر همسرش ترجيح ميدهد....من مادري بيمار نيستم...من مادر ميشوم تا انسانى سالم و مستقل تربيت كنم،مادرميشوم تا انسانيت را  به فرزندم بياموزم.انسانى قوى و درستكار  و خوشبخت....كودكم وظيفه اي در قبال من ندارد....بلكه من مادر او هستم و موظف به خوشبخت كردن فرزندم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نتورکی هس؟پنبه ریزو،بادران و بیز میدونم به درد نمیخوره

اره هست.از چه لحاظ به درد نمیخوره؟ممکنه مثلا بابتش زندانی چیزی برم یا جرم و اینا باشه؟از اینش میترسم

عزیزان نی‌نی سایتی، من درحال حاضر خیلی به دعای شما احتیاج دارم ممنون می شم برام دعا کنید مشکلم حل بشه
کار خودت چیه؟

من بهداشت عمومی خوندم تو خانه بهداشت کار میکنم البته الان که نمیرم

عزیزان نی‌نی سایتی، من درحال حاضر خیلی به دعای شما احتیاج دارم ممنون می شم برام دعا کنید مشکلم حل بشه

من تجربه خودمو میگم 

من برا یکی از این شرکتا کار میکردم خیلی ضرر کردم یجوری بود ک حس کردم کارش بی خیره، پولش بی برکته 

جنساشم بعد دو سال یه سریاش موند رو دستم 

اینکه سود میکنن و اینا همش الکیه 

چون بجز خودم 5 نفر از اشناهای خیلی نزدیکمم تو این کار بودن، همشون حرفای منو میزنن 

باز خود دانی

من تجربه خودمو میگم  من برا یکی از این شرکتا کار میکردم خیلی ضرر کردم یجوری بود ک حس کردم کارش ...

ضررش چطوریه مگه خودمم باید پولی بدم؟

عزیزان نی‌نی سایتی، من درحال حاضر خیلی به دعای شما احتیاج دارم ممنون می شم برام دعا کنید مشکلم حل بشه
خوبه که.خواهر منم بهورزه.بنظرم کارت خوبه ولش نکن

نه کار خودمو ول نمیکنم این کارش اینترنتی هست رسمی و اینا نیس

عزیزان نی‌نی سایتی، من درحال حاضر خیلی به دعای شما احتیاج دارم ممنون می شم برام دعا کنید مشکلم حل بشه
جنسا رو مجانی میدن شما بفروشی؟!  خب باید پول بدی جنس بخری بعد بفروشی

درسته

پس یعتی به نظر شما امتحانشم نکنم؟

عزیزان نی‌نی سایتی، من درحال حاضر خیلی به دعای شما احتیاج دارم ممنون می شم برام دعا کنید مشکلم حل بشه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792