موقع تولد ۳۰۰ گرم از وزنش کم میشه وزنش هم کمتر از سونو هست همین حدوداس
خدایا مراقب ویهان وماکانم و همسر عزیزم باش قربون دوتا پسر تپلم برم من..اگه جواب بی ادبیتو نمیدم یعنی در حد من نیستی پس انقدر خودتو خاروخفیف نکن و زور نزن
کی گفته ؟؟من هر کیو دیدم سونو اون چیزی که بش گفته وقتی به دنیا اومده بیشترم بوده
نه اکثرا کمتره درضمن وقتی میگم بدنیا میاد ۲۵۰ تا ۳۰۰ گرم ورم بدن جنین میره عزیزم...حالا ایشاا که وزنش بیشتر شه تپلیتربدنیا بیاد
خدایا مراقب ویهان وماکانم و همسر عزیزم باش قربون دوتا پسر تپلم برم من..اگه جواب بی ادبیتو نمیدم یعنی در حد من نیستی پس انقدر خودتو خاروخفیف نکن و زور نزن
هردوتا بچه هام که بدنیااومدن وزنش همونی بود که سونو گفت برام جالب بود اون دقت. بعد اون دویست سیصد گرم چهار پنج روز بعد تولد کم میشه البته بعد ده روز دوباره افزایش وزن داره