سلام به همگی .دوستان 2 روز پیش معاینه لگنی داشتم که لکه بینی قهوه ی داشتم که دکتر گفت طبیعی ولی از صبحش خونی شکل با ترشحات خارج می شد اونم ترشحات کشدار هنوزم این ترشحات دارم لازمه برم بیمارستان دردم اصلا ندارم دهانه رحمم 2سانت باز شد همه ورزشا انجام میدم دیگه نمیدونم چیکار کنم😦😢