2777
2789
عنوان

بارداری

105 بازدید | 20 پست

سلام من دیروزآزمایش دادم وباردارم الان بایدچیکارکنم تواین وضعیت کرونابرم دکتر؟باتاریخ دقیق هنوز۵هفتشه

خدایـــابقیه باتوچه نسبتی دارن که منونمیبینی قربونت برم

چرا بی ذوقی پس تروخدا واس منم دعا کنید حامله شم تو این ماه

دیدم همه نوشتم گفتم منم بنویسم شاید معجزه شدو اونموقع ک تاریخ 1399/9/9شد حامله باشم و بچم سه ماهش باشه خداجونم خیلی ممنونم از داده هاو نداده هات اما تروخدا منو لایق مادر شدن ببینو نزار بیشتر از این حسرتشو بکشم😢😳😳 خدایا حافظ عزیزانم باش😍😍همسر جانم زیر سایه ات خوشبخت ترین بانوی جهانمممم😍😍😍

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مبارک بشه.به نظرم نری بهتری هرشب یه دونه فولیک اسید بخور.وروزی یه ویتامینD1000

ویتامین Dضررنداره هرشب؟؟؟؟

خدایـــابقیه باتوچه نسبتی دارن که منونمیبینی قربونت برم

مبارکه گلم. دکتر ک باید بری چون ۸ هفته میفرستت سونو. فولیک اسیدم میدن بهت. حالا میخوای صبر کن همون ...

آخه من قبلش هیچ آزمایشی ندادم تحت نظرنبودم میترسم کم خونی چیزی داشته باشم

خدایـــابقیه باتوچه نسبتی دارن که منونمیبینی قربونت برم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز