الیسیا مدیر عضویت: 1396/12/12 تعداد پست: 12527 عنوان شیرازیا | مشاهده متن کامل بحث + 193 بازدید | 20 پست اکمار کرونا تو شیراز چطوره؟من خبر ندارم اما از پنجره ک نگاه میکنم خیلی خلوته خیابون شنیدم مسافرم راه نمیدن 1399/01/10 | 04:05 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دختر_نازبابا عضویت: 1396/12/02 تعداد پست: 15449 میان تره بار خرید کنن..کل شهر تعطیله اره دیدمافتضاح شلوغه....ولی میوه فروشیا همه بازن.....فقط فک کنم جایی ماهی تازه نداشته باشه جز دروازهبجز اون همه چیز جای دیگه پیدا میشه
الیسیا مدیر استارتر عضویت: 1396/12/12 تعداد پست: 12527 اره عزیزم شما خودتم شیرازی هستی مگه نیستی چرا عزیزم شیرازیم
اتش12345 عضویت: 1398/12/11 تعداد پست: 6196 اره دیدم افتضاح شلوغه.... ولی میوه فروشیا همه بازن..... فقط فک کنم جایی ماهی تازه نداشته باشه جز ... اره اونجا فقط ماهی تازه داره
الیسیا مدیر استارتر عضویت: 1396/12/12 تعداد پست: 12527 اره اونجا فقط ماهی تازه داره منم خیلی هوس ماهی کرذم اما چون انلاین گیرم نیومد دیگه نگرفتیم
پریفامم عضویت: 1398/12/06 تعداد پست: 256 تو استان فارس تا الان ۶۶۹ مورد؛ کورنا مثبت و ۲۷ نفر جان باختند
اتش12345 عضویت: 1398/12/11 تعداد پست: 6196 منم خیلی هوس ماهی کرذم اما چون انلاین گیرم نیومد دیگه نگرفتیم اره منم دوماه نخوردم بخاطر این مریضیم نمیشه رفت