2777
2789
عنوان

بی بی چک

| مشاهده متن کامل بحث + 315 بازدید | 47 پست
یعنی برای شماهم جوابش کاذب بود؟

عزیزم من بیبی چکم منفی بود و خیالم راحت بود ک باردار نیستم چون دانشجوی شاغل هستم و هنوز درسمم تموم نشده و کلا شرایط و امادگی پذیرش مسئولیت مادر شدنو نداشتم و اصن تو خودم نمیدیم ک بتونم از پسش بربیام. خلاصه از ترس اینکه اتفاقی نیوفتاده باشه بیبی چک استفاده کردم.منفی بود بیبی چکم ،۳ ماه گذشت و من دیدم ک اصن پریود نمیشم و فک میکردم ک کیست دارم یا مشکلی برام پیش اومده(بیماری) ب پزشک مراجعه کردم تشخیص داد که باردارم برام سونو نوشت دیدم ک بله باردار هستم.😑 این ماه فهمیدم ک دو قلو هم هستن. البته ناشکری نمیکنم حتما قسمت بوده. 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اره نرو اگه باردار باشی خیلی ریسکش بالاس و خطرناکه. ایشالا که مثبته و من دوباره تبریک‌میگم😍 

خیلی ممنون عزیزم 

ان شالله خدا کوچولوهات رو بهت ببخشه با ناز پدر مادر بزرگ بشن😍

پایان آدمیزاد از بی  خداییست نه از دست دادن معشوق  نه رفتن یار و نه تنهایی هیچکدام پایان ادمی نیست تنها بی خداییست  که انسان را تمام میکند.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز