که میگن مثلا جواب فلانی رو نده ، تا ضایع بشه و برات مهم نباشه
اتفاقا وقتی جواب ندی طرف پررو تر میشه
من که از این به بعد. هر چیزی رو همون موقع جواب میدم ک طرف دور بر نداره ...
ادمها نمیفهمن ک اگه جوابشونو نمیدی، ب هزار و یک دلیله و پذرو تر میشن
همون اول باید دم طرف رو بچینی