2777
2789

سلام

باید برم جلو اینه از قلب خودم معذرت خواهی کنم که بخاطر خوشحالی بقیه هزاران بار قلب خودمو شکستم 😔 خدا جونم ممنونم که نی نی کوچولومو سالم و سلامت بهم هدیه دادی یه دختر خوشگل نانازی بهارم عاشقتم دختر جون مامانی

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلام خوش اومدین

خدایا دیگه خسته ام....از حرفهای پر از طعنه بعضی ها....خدایا از تو گلایه ای نیست هیچی واسم کم نزاشتی...اما این مردم نمیزارند روحیه ام شاد شه و همه ی اتفاق های بد رو از یاد ببرم...واقعا بهم صبر وطاقت دادی...خدایا اما حرفهای این مردم وچیکار کنم یعنی کسی وجدان نداره حقیقتا درکم کنه...دلم نمیخوادزیاد کسی رو ببینم چون هر دفعه یکی پیدا میشه که حرفای تلخی بهم بزنه...نمیدونم از روی دلسوزیه یا اینکه نمیخوان....یادمه یکیشون میگفت دلم میسوزه برات چی میکشی خوبه من پیشت نیستم که حرف کشیدناتو داغونیتو ببینم...خدایا خیلی خسته ام خیلی.....بگذریم حرف دلم بود که سنگینی میکرد این روزها نیز بگذرد...اونی که دلمو شکست نفرینش نمیکنم فقط امیدوارم یکی دلشو بشکنه تا معنی دلشکستنو بفهمه...

سلام

کاش افراد یاد می گرفتند، آنچه برای من خوب است، لزوما برای آنها خوب نیست، آنگاه دنیای شاد و خوشایندتری داشتیم. دنیای مطلوب من، اساس و شالوده ی زندگی من است و نه زندگی دیگران.
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز