rrrrozzzz مدیر استارتر عضویت: 1398/04/11 تعداد پست: 52423 عنوان یارانه 1631 بازدید | 144 پست آقایی که فوت بشه یارانه ش چی میشه؟ و یارانه خانومش چی میشه؟کسی تجربه داره؟ تو دنیا فقط یکی هست که واسه من نفس میکشه اونم دماغمه😐تموم شد و رفت 1399/01/08 | 21:48 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
نیلااا۳۲۳۲ عضویت: 1397/12/08 تعداد پست: 4022 پدرشوهرم فوت شد. یارانه ش قطع شد. وقتی ارزشها عوض شوند عوضی ها با ارزش می شوند. (گاندی).
یلدابانوام عضویت: 1398/09/09 تعداد پست: 1122 یارانش قط میشع بعد میری اگه عابر بانک ب نام شوهرته عوضش میکنی ب نام خودت میگیری
rrrrozzzz مدیر استارتر عضویت: 1398/04/11 تعداد پست: 52423 یارانش قط میشع بعد میری اگه عابر بانک ب نام شوهرته عوضش میکنی ب نام خودت میگیری یعنی من کارت یارانه جدا میگیرم؟ و یارانه م به حساب پدرم واریز نمیشه؟ تو دنیا فقط یکی هست که واسه من نفس میکشه اونم دماغمه😐تموم شد و رفت
گیلاس_گلابی عضویت: 1398/12/12 تعداد پست: 15154 یعنی من کارت یارانه جدا میگیرم؟ و یارانه م به حساب پدرم واریز نمیشه؟ پدرت فوت شدن؟ مَا شَاءَ اللَّهُ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ
rrrrozzzz مدیر استارتر عضویت: 1398/04/11 تعداد پست: 52423 پدرت فوت شدن؟ نه زنده س تو دنیا فقط یکی هست که واسه من نفس میکشه اونم دماغمه😐تموم شد و رفت
یلدابانوام عضویت: 1398/09/09 تعداد پست: 1122 یعنی من کارت یارانه جدا میگیرم؟ و یارانه م به حساب پدرم واریز نمیشه؟ نه دیگه جدا میگیری بچه هم ک نداشته باشی باز جداست بچه داری؟؟؟دختر خاله شوهرم شوهرش فوت شد کارتشو جدا کرد رفت خودشو تحت پوشش کمیته هم نوشت از اونجا هم بهش هرماه پول میدن
یلدابانوام عضویت: 1398/09/09 تعداد پست: 1122 یعنی من کارت یارانه جدا میگیرم؟ و یارانه م به حساب پدرم واریز نمیشه؟ یارانت دیگه ربطی ب خونواده و پدرت نداره
rrrrozzzz مدیر استارتر عضویت: 1398/04/11 تعداد پست: 52423 نه دیگه جدا میگیری بچه هم ک نداشته باشی باز جداست بچه داری؟؟؟ دختر خاله شوهرم شوهرش فوت شد کارتشو ج ... نه بچه ندارم .عه چه خوب نگران همین بودم .ممنون از راهنماییت تو دنیا فقط یکی هست که واسه من نفس میکشه اونم دماغمه😐تموم شد و رفت
الیسااا عضویت: 1398/12/24 تعداد پست: 1119 یعنی من کارت یارانه جدا میگیرم؟ و یارانه م به حساب پدرم واریز نمیشه؟ بله کارت جدا داری که خودت سرپرست میشی و ب حسابت واریز میشه ۴۵۵۰۰ 🤭🤭🤭🤣🤣😁😁😬😬 بر ما گذشت نیک و بد اما تو روزگار ، فکری به حال خویش کن این روزگار نیست
rrrrozzzz مدیر استارتر عضویت: 1398/04/11 تعداد پست: 52423 بله کارت جدا داری که خودت سرپرست میشی و ب حسابت واریز میشه ۴۵۵۰۰ 🤭🤭🤭🤣🤣😁😁😬😬 کمیته چقدر میده؟ تو دنیا فقط یکی هست که واسه من نفس میکشه اونم دماغمه😐تموم شد و رفت
الیسااا عضویت: 1398/12/24 تعداد پست: 1119 کمیته چقدر میده؟ کمیته رو نمیدونمولی فک کنم باید بچه داشته باشی بر ما گذشت نیک و بد اما تو روزگار ، فکری به حال خویش کن این روزگار نیست
یخ_آقامون عضویت: 1398/08/24 تعداد پست: 830 کمیته چقدر میده؟ مگه کمیته هم میده .منم همسرم فوت شده هنوز اقدام نکردم برای کارت یارانه دوتاهم دختر دارم
rrrrozzzz مدیر استارتر عضویت: 1398/04/11 تعداد پست: 52423 کمیته رو نمیدونم ولی فک کنم باید بچه داشته باشی اها ممنون تو دنیا فقط یکی هست که واسه من نفس میکشه اونم دماغمه😐تموم شد و رفت