2777
2789
عنوان

من باردارم؟

70 بازدید | 5 پست

سلام من سه روز از موعدم عقب انداخته بودم بعد این سه روز یه خونریزی یکی کم تر از پریودی داشتم که روشن قرمز بود اوایلش غلیظ بود ولی روز بعدش دیگ اونجوری نبود این خونریزی ۳ روز بیشتر طول نکنشید و الان روز ۷ موعد پریودمم که منفی بود بیبی تخمدانام تیر میکشه  انگار به سمت پهلوم کش میاد نشسته بودم میتونم باردار باشم؟

لك لانه گزينى معمولا قبل از موعده ولى سه روزس  تا روز دهن صبر كن بعد بى بى بزن احتمال اينكه عفونت هم داشته باشى هم هست 

🌹"رَبِّ هَب لی مِن لَدُنکَ ذرِّیَّه طیِّبه انَّکَ سمیع الدعاء" 🌹   خدایا بغلمو با دستات پر کن 🥺

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه سالمم عفونت ندارم

ديگه بى بى تا روز هفتم نشون ميده ولى خواستى روز دهم هم بزن بعضى وقتا هم پيش مياد خونريزى كم شه انشالله كه زوز باردار شى 

🌹"رَبِّ هَب لی مِن لَدُنکَ ذرِّیَّه طیِّبه انَّکَ سمیع الدعاء" 🌹   خدایا بغلمو با دستات پر کن 🥺
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792