2777
2789

من برقی پارس خزر دارم خوبه دستیو نمی دونم 

آقایون سایت برادرای من درسته که شما دست فرمون خفنی دارین ولی خواهشا درست برونین.  به همدیگه رحم کنین به بچه ها پیرمردها و پیرزن هاکه از خیابون رد میشن. فکر کنین نزدیکان خودتونن.به اونایی که یهو میپیچین جلوشون به اون بدبختیکه از همه جا بی خبر از روبرو میاد.  بعضی از خودروسازها بهمون رحم نمیکنن لااقل خودمون به خودمون رحم کنیم.  خیلی  زیاد شده این راننده هایی که زیگزاکی و خطرناک می رن.  دیگه دلخوشیمون یه مسافرته تو این اوضاع.   اونم باید هی تصادف ببینیم هی نگران جونمون باشیم؟  انصاف داشته باشین رحم کنین شما رو به هرکی اعتقاد دارین.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دستی عالیه عزیزم عالی

چربی و پرده بهش گیر کنه داغ نمیکنه موتور ش بسوزه

منم دلم چرخ گوشت دستی میخواد هرجا ببینم میخرم

درونگرا.سکوت.مهربون.منطقی.تو نی نی سایت نه طرف حق و میگیرم نه ناحق چون قضاوت کار خداست
دستی عالیه عزیزم عالی چربی و پرده بهش گیر کنه داغ نمیکنه موتور ش بسوزه منم دلم چرخ گوشت دستی میخوا ...


از کجا میدونین که عالیه

کسیو دیدین که داشته باشه وازش راضی باشه؟

منم دلم میخواد بخرم ولی دودلم

هرچه خداخواست همان می شود...
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

پوست 💚

8886 | 15 ثانیه پیش

ضد افتاب

2225114 | 20 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز