2777
2789
عنوان

زییست و کنکور

193 بازدید | 26 پست

صبحتون بخیر دوستان میگم که من مثلا اگر متن کتاب درسی رو بخونم برای ی فصل بعد چند روز که میام بخونم باز شاید 30 40 درصد مطالب رو بتونم کامل توی ذهنم بیارم و مو به موی کتاب رو بلد باشم شماهم همیطورین روش خوندنتون به چه صورته؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ن زیست رو باید کتابش رو حداقل ۱۵بار قبل کنکور خونده باشه که سر جلسه بتونی با تسلط جواب بدی

هر چند خودم زیاد نزدم‌زیست رو تو کنکور😁🍭

تموم بیمارستان از صدای جیغ                                                  دختری پر شده بود                                                                 که برای شیمی درمانی نمیذاشت                                             دست به موهاش بزنن                                                            چون عشقش                                                                      موی بلند دوس داشت🐥🐥🐥🐥
شما چند زدین زیست رو هما فصول رو خوندین؟

۵۳درصد زدم

من کتاب رو قشنگ میخوندم

بعد کتاب رو میبستم مثلا میگفتم خب این فصل حرکت ماهی رو گفت حالا بقیه چیزایی رو هم که درباره ماهی بلد شده بودم‌مرور میکردم گردش خون باز ابشش تداخل خون روشن تیره

باله ها و تعدادش

قلبش چجوریه جزو مهره داران هست

جز اولین مهره دارن هم هست

بعدش تست میزدم

اینجوری بخونی خیلی خوب یاد میگیری🍭

تموم بیمارستان از صدای جیغ                                                  دختری پر شده بود                                                                 که برای شیمی درمانی نمیذاشت                                             دست به موهاش بزنن                                                            چون عشقش                                                                      موی بلند دوس داشت🐥🐥🐥🐥
پشت کنکوری هستی؟

ن دیگه رفتم دانشگاه 🍭

تموم بیمارستان از صدای جیغ                                                  دختری پر شده بود                                                                 که برای شیمی درمانی نمیذاشت                                             دست به موهاش بزنن                                                            چون عشقش                                                                      موی بلند دوس داشت🐥🐥🐥🐥
قرار نیست که همه چی رو حفظ باشی , همیشه مفهومی بخون , کنکور تستیه همین که مفهوم مطالب تو ذهنت باشه ب ...

اشتباه هست این حرف از خود مان که به طور مستقیم سوال نمیاد سوال ها ترکیبی مفهومی شدن باید خیلی تسلط داشت🍭🖐

تموم بیمارستان از صدای جیغ                                                  دختری پر شده بود                                                                 که برای شیمی درمانی نمیذاشت                                             دست به موهاش بزنن                                                            چون عشقش                                                                      موی بلند دوس داشت🐥🐥🐥🐥
از چه کتابی تست میزدین

من نشر الگو ولی میگن نظام جدید کاج بهتره 🍭

تموم بیمارستان از صدای جیغ                                                  دختری پر شده بود                                                                 که برای شیمی درمانی نمیذاشت                                             دست به موهاش بزنن                                                            چون عشقش                                                                      موی بلند دوس داشت🐥🐥🐥🐥
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز