2777
2789

خوب بکنه شما نرین

مادر بزرگم همیشه میگفت ننه ، خوشبختیتو هیچوقت جار نزن!نزار کسی بگه خوشبحالش همین خوشبحالش گند میزنه به زندگیت                                                                                                                                                           

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب شما نرید بعد عقدم سعی کن اون ورا آفتابی نشی😆چون معلوم نیس توو جشنشون چند نفر ناقل باشن

گفتنش راحته خودتوبزار جای من میگن حتما حسودیشون شده یازورشون اومده و هزارحرف دیگ 

گفتنش راحته خودتوبزار جای من میگن حتما حسودیشون شده یازورشون اومده و هزارحرف دیگ 

عزیزم هرکی اینفکرو بکنه بنظرم از نظر عقلی مشکل داره

من و خواهرم همسایه ایم ی  ماهه همو ندیدیم

مادر بزرگم همیشه میگفت ننه ، خوشبختیتو هیچوقت جار نزن!نزار کسی بگه خوشبحالش همین خوشبحالش گند میزنه به زندگیت                                                                                                                                                           
گفتنش راحته خودتوبزار جای من میگن حتما حسودیشون شده یازورشون اومده و هزارحرف دیگ 

وا ...

خب راحت بگو بخاطر بیماری کروناست... ان شااله بیماری که ریشه کن شد خودم پاگشاشون میکنم و کادوشونم تحویل میدم... اینطوری فکر حسادتم نمیکنن


اگه هم بچه داری که دیگه چه بهتر... به مادرشوهرت بگو بخاطر بچم نمیتونم بیام ولی بعدش جبران میکنم

« لا حَولَ وَ لا قُوَّةَ إلّا بِاللهِ العَلیِّ العَظیم »
عزیزم هرکی اینفکرو بکنه بنظرم از نظر عقلی مشکل داره من و خواهرم همسایه ایم ی  ماهه همو ندیدیم

ندیدن فرق داره الان بحث عقده تازه اونم قل شوهرم 🤦‍♀️واقعا هرکی باشه همین فکرا وحرفارومیزنه

وا ... خب راحت بگو بخاطر بیماری کروناست... ان شااله بیماری که ریشه کن شد خودم پاگشاشون میکنم و کادو ...

نه بچه ندارم ولی بعدش نمیگن عقد داداش دوقلوت نیومدی وفلان شوهرمم قبول نمیکنه نریم میگ زشته فامیل چی میگن حتما میگن خصومت دارن باهم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز