2789
عنوان

#سوال

142 بازدید | 6 پست

بچه ها دوباره سلام آقای یه سوال شما به راحتی از طریق وارد نی نـی ـ سایت#  میشید ؟؟!یافقط من بدبخت نیستم😫

ببینید من میتونم تبادلات نظر بقیه را در گوگل ببینم ولی درواقع نمتونم نظری را ثبت کنم حتی نتونستم از طریق گوگل ثبت نام واز طریق نرم افزار Adm نی نـی ـ سایت#  را باز کردم وخب این برام مشکله لدفااا راهنمایی کنید چطوری راحت بدون نیاز به نرم افزار وارد نی نی سایت مون شم؟

هزار مرتبه خواندم دعا میان قنوت خدا کند که نباشد کسی دچار کسی ♥️♥️♥️🥀

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سوالت زیاد بود تا نصفه خوندم 😑


من کامل خوندم اصنم متوجه نشدم🙄🙄

بازم انتقالم منفی شد😭😭😭                                                ادمها همه ماهند!نیمه تاریکشان را به یکدیگر نشان نمیدهند.ادمها همه ماهند😊😊
من کامل خوندم اصنم متوجه نشدم🙄🙄

میگ چجوری بدون وابستگی به نرم افزار خاصی از طریق گوگل وار د نی نی سایت بشم؟؟

هزار مرتبه خواندم دعا میان قنوت خدا کند که نباشد کسی دچار کسی ♥️♥️♥️🥀
میگ چجوری بدون وابستگی به نرم افزار خاصی از طریق گوگل وار د نی نی سایت بشم؟؟


خو ما بدون همه چی وارد میشیم‌‌..کمکی ازم نمیاد

بازم انتقالم منفی شد😭😭😭                                                ادمها همه ماهند!نیمه تاریکشان را به یکدیگر نشان نمیدهند.ادمها همه ماهند😊😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز