2777
2789
عنوان

سزارین

| مشاهده متن کامل بحث + 333 بازدید | 56 پست
واقعا ؟ ب تو چرا داد بزني ؟ واس كيسه آب ؟ سيستم ايمني من يا بچه ؟ 

عزیزم من هفته ۳۲ زدم الان ۳۷ هفته ام

اون موقع کرونا نبود که

دلیل اینکه بمن داد آره آب دور جنین کم شد جهت اطمینان داد

و اینکه سیستم ایمنی مادر رو ضعیف می‌کنه خدایی نکرده برا کرونا

دیگه نمی زنن اصلا

مــن،دلم روشن است...خــدا هنوز دوستمــان دارد ⁦♥️⁩🙃⁩

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم من هفته ۳۲ زدم الان ۳۷ هفته ام اون موقع کرونا نبود که دلیل اینکه بمن داد آره آب دور جنین کم ...

اره ميدونم تو قبلا زدي ؛ كاش ب منم ميداد 😭 البته اون موقعم كرونا اومده بود وقتي من رفتم و فهميدم طول سرويكسم كم شده ؛ توكل ب خدا 🤲🏻 

اره ميدونم تو قبلا زدي ؛ كاش ب منم ميداد 😭 البته اون موقعم كرونا اومده بود وقتي من رفتم و فهميدم طو ...

آره بالای ۳۰ هفته می‌تونستی بزنی ،خیلیا از هفته ۲۸ هم میزنن


مــن،دلم روشن است...خــدا هنوز دوستمــان دارد ⁦♥️⁩🙃⁩
حيف شد خب نداد بهم ؛ الانم آمپولام تموم شده دكترمم نيست نميدونم چيكار كنم ؛ برم بگيرم ادامه بدم يا ن ...

ادامه دادنش ضرر نداره خوبه کلا


مــن،دلم روشن است...خــدا هنوز دوستمــان دارد ⁦♥️⁩🙃⁩
هيدروكسي پروژسترون ؟ ماما هم بهم گفت ادامه بده تا ٣٦ هفته باز ترسيدم ؛ تو اصلا نزدي اين آمپول و ؟&nb ...

نه گلم نزدم 

خوبه کلا چیز مفیدیه بچه زودتر نمیاد جاشو محکم میکنه

مــن،دلم روشن است...خــدا هنوز دوستمــان دارد ⁦♥️⁩🙃⁩
ي جور نشه وقتشم نياد 😂 دوستم انقد زده بود دهانه رحمش باز نميشد خيلي زايمانش دردناك و سخت شده بود&nb ...

آها تو طبیعیه زایمانت؟ اگه طبیعی هستی والا نمی‌دونم فکر کردم سزارینی گفتم باز نشه بهتر

مــن،دلم روشن است...خــدا هنوز دوستمــان دارد ⁦♥️⁩🙃⁩
آها تو طبیعیه زایمانت؟ اگه طبیعی هستی والا نمی‌دونم فکر کردم سزارینی گفتم باز نشه بهتر

دكترم گفت شايد بتونم كاري كنم واست واس سزارين ؛ ميزنم ديگه چاره اي ندارم بايد ٤ تا ديگه بگيرم ؛ تو كي ميري واس زايمان ؟ 

دكترم گفت شايد بتونم كاري كنم واست واس سزارين ؛ ميزنم ديگه چاره اي ندارم بايد ٤ تا ديگه بگيرم ؛ تو ك ...

۲فروردین خدابخواد

مــن،دلم روشن است...خــدا هنوز دوستمــان دارد ⁦♥️⁩🙃⁩
واي خدايا 🤩 قربونش برم ب سلامتي بياد بغلت عزيزم 

فدات بشم عزیزم خدا نکنه 

زنده باشی 

همچنین شما هم ایشالا سلامت بغلش کنی 

مــن،دلم روشن است...خــدا هنوز دوستمــان دارد ⁦♥️⁩🙃⁩
واي خدايا 🤩 قربونش برم ب سلامتي بياد بغلت عزيزم 

۳۷ هفته و۶ روز اینا میشم 

موندم زود نباشه یه وقت ؟ تقریبا ۳۸

نگرانم دستگاه اینا نره

مــن،دلم روشن است...خــدا هنوز دوستمــان دارد ⁦♥️⁩🙃⁩
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز