این دستور یه کیک کوچولوهه دو نفر و برا این روزا هم که زیاد ولخرجی نشه خوبه
دوتا تخم مرغ
ده قاشق شیر
هشت قاشق شکر
ده قاشق ارد
شش قاشق روغن
وانیل و بکینگ پودر
اگه کاکائویی خواستی یه قاشق از ارد بردار و پودر کاکائو بریز
اگه پرتقالی یا نسکافه ای خواستی جای شیر به همون اندازه نسکافه خنک شده یا اب پرتقال بریز
تخم و مرغ و شکر و وانیل پنج دقیقه میزنیم یا قشنگ حجمش دوباره بشه و رنگش کرمی بشع
بعد روغن و شیر و در حد مخلوط شدن هم بزن
ارد هم در سه مرحله الک کن روش با بکینگ پودر
فر یا گاز یا توستر از قبل گرم کن و قالب رو با کره چرب کن و یکم ارد الک کن روش و ارد اضافی هم بگیر اینجوری نمیچسبه دیگه
و حتما مواد هم نیم ساعت قبل از یخچال بیار بیرون تا به دمای محیط برسه