2777
2789
عنوان

بارداری

134 بازدید | 11 پست

سلام . من چند وقته که پریودم عقب افتاده و پریودمم نامنظمه و الان زیر شکمم خیلی درد میکنه و عضلات شکمم کشیده میشه و نوک سینه هامم کمی درد میکنه . احتمالش هست که باردار باشم یا اینکه می خوام پریود شم؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه هنوز نذاشتم گفتم تا اخر هفته وایسم اگر پریود نشدم بزارم

سلام کار خوبی می کنی. من با ده روز تاخیر گذاشتم شب پریود شدم... چه روزای سختیه... همه چی به هم می ریزه. من یه روزم تاخیر نداشتم... خیلی حالم بده

خدای خوبم سلام. میشه بغلم کنی? خیلی دلم گرفته. از تلاشهای بی ثمر از امیدهایی که به ناامیدی ختم میشه... چقدر تلاش کردم هر بار از خود خودت خواستم کمکم کنی با بچه ام برم کربلا... نشد من با عروسکش رفتم... به نیابت از بچه هایی که نمیدونم کی لایق داشتنشون میشم عمودهای نجف تا کربلا را رفتم... خدایا هر شب با اسباب بازی که تو حرم آقا قمر بنی هاشم بهم دادی میخوابم... خدایا من می ترسم خیلی می ترسم بغلم کن تنهام خیلی نذر کردم اما من ناامید نمیشم من از خاندان کرم ناامید نمیشم من از معدن الرساله ناامید نمیشم ازشون میخوام شفیعم نزد تو باشن... خدایا کمکم کن ناامیدی رو از همه منتظرا بگیر.جز تو کی رو دارم مگه... تو خوب خدایی هستی. خدایی که انما امره اذا اراد شیئا ان یقول له کن فیکون. پس شاکر تو میمانم.در مورد چنین خدایی باید گفت فسبحان الذی بیده ملکوت کل شیء و الیه ترجعون. من از درگاه تو ناامید نمیشوم و گمان ندارم که بر من رحم نکنی:ما هکذا الظن بک...**خدایا هزاران هزارن... هزاران بار ازت ممنونم که دلمو شاد کردی 

منم مثل شمام یه هفته مونده بپریودم انقدر درد دارم انگار الان میخوام پریود شم هیچ وقت اینجوری نبودم.سمت چپ دلم خیلی تیر میکشه.الانم که بی بی نشون نمیده که.نمیدونم چم شده

چندین سال دیگرمن بوسه میزنم به دست های چروک شده ات آخ تو نمیدانی عزیزه جانم!چندین سال دیگراینجامیان سینه‌ام تو زیباترین پیرمرد ِدنیایی

راستش من چون پریودمم نامنظمه همش سرگردون میشم نمیدونم به خاطره چیه . ولی این بار خیلی زیر دلم درد میکنه مدام سمته پهلوهام یه حالتی که انگار داره کشیده میشه

از یه طرف خیلی دوست دارم که حامله شده باشم و از یه طرف دیگه به خاطره این ویروس کرونا هم میترسم تازه من چون خیلی فعال بودمو تو ۱۴ سالگی ازدواج کردم والانم که ۱۸ سالمه دارم خدا بخواد مدرسمو تموم میکنم یکمم استرس اینو دارم که اگر حامله باشم مدرسم چی میشه😂😂😂

از یه طرف خیلی دوست دارم که حامله شده باشم و از یه طرف دیگه به خاطره این ویروس کرونا هم میترسم تازه ...

عزیزم شما هنوز خیلی جوونی و وقت داری. ان شاالله که خیره و باردار میشی. اما اگه نبودی بذار بعد مدرسه ات. خوبه که زود مادر شی اما تحصیلاتت هم مهمه. بعدا ممکنه. پشیمون بشی. سعی کن درستو بخونی و دانشگاه قبول شی. 

خدای خوبم سلام. میشه بغلم کنی? خیلی دلم گرفته. از تلاشهای بی ثمر از امیدهایی که به ناامیدی ختم میشه... چقدر تلاش کردم هر بار از خود خودت خواستم کمکم کنی با بچه ام برم کربلا... نشد من با عروسکش رفتم... به نیابت از بچه هایی که نمیدونم کی لایق داشتنشون میشم عمودهای نجف تا کربلا را رفتم... خدایا هر شب با اسباب بازی که تو حرم آقا قمر بنی هاشم بهم دادی میخوابم... خدایا من می ترسم خیلی می ترسم بغلم کن تنهام خیلی نذر کردم اما من ناامید نمیشم من از خاندان کرم ناامید نمیشم من از معدن الرساله ناامید نمیشم ازشون میخوام شفیعم نزد تو باشن... خدایا کمکم کن ناامیدی رو از همه منتظرا بگیر.جز تو کی رو دارم مگه... تو خوب خدایی هستی. خدایی که انما امره اذا اراد شیئا ان یقول له کن فیکون. پس شاکر تو میمانم.در مورد چنین خدایی باید گفت فسبحان الذی بیده ملکوت کل شیء و الیه ترجعون. من از درگاه تو ناامید نمیشوم و گمان ندارم که بر من رحم نکنی:ما هکذا الظن بک...**خدایا هزاران هزارن... هزاران بار ازت ممنونم که دلمو شاد کردی 

اره خودمم تموم سعیمو کردم که درسمو تموم کنم بعدن.  اما چون جلوگیریم طبیعیه هر لحظه امکانش هست . ولی خب این قدر بچه دوست دارم که حاظرم به خاطرش قید همه چی رو بزنم😂😂😂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز