2777
2789
عنوان

دعوام شد

205 بازدید | 5 پست

خونه ی مادر شوهرم بودیم با شوهرم دعوام شد خیلی بی توجه و بی عاطفه هست دیگه خسته شدم هیچ راهی ندارم از بس دیشب گریه کردم از خستگی بیهوش شدم ینی چرا اخه چرا باید‌ زن ها این همه سختی بکشن 

خب چی باعث شد دعاکنیدبه نظرم هیچ وقت توجمع دعوانکن. سعی کن توخلوت خودتون باشه

بخدا دیگه جونم به لبم رسیده دارم دق میکنم حیف که جرئتشو ندارم وگرنه خودکشی میکردم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم دیروز دعوا کردیم خیلی ازش دلخورم جایی هم نمیشه رفت تا بعد13هم تعطیله میخوام پرتش کنم بیرون 

اینجا ایران است رو برای تحقیر به کار نبرید💔هیچ چیز خطرناکتر از این نیست که جامعه ای بسازیم که در آن بیشتر مردم حس کنند که هیچ سهمی در آن ندارند. مردمی که حس میکنند سهمی در جامعه دارند از آن جامعه محافظت میکنند، ولی اگر چنین احساسی نداشته باشند، ناخودآگاه میخواهند که آن جامعه را نابود کنند.- مارتین لوترکینگ

بخدا دیگه جونم به لبم رسیده دارم دق میکنم حیف که جرئتشو ندارم وگرنه خودکشی میکردم

خب علت اصلی دعواهاتون چیه؟ سعی کن گذشته رومرور کنی شایدیه جاهای بایدخودت کوتاه بیای. اگه میخوای شوهرت خوب باشه بایدخودت خوب باشی وخوب بودنو بهش یادبدی مردا وقتی متاهل میشن دوس دارن زناشون بامادراشون مقایسه کنن که بزرگترین اشتباهشونه وزناوقتی متاهل میشن دوس دارن برای شوهراشون بچگی کنن تشنه ی محبت میشن. اینارویه مشاور میگفت, 

الهی تاکرم تودرمیان است ناامیدی حرام ❌❌❌❌❌❌❌❌

عزیز،گاهی این بی مهری ها،برای اینه که ما به خودمون بیایم.که برای هدف بزرگتری آفریده شدیم و محبت واقعی و عشق واقعی فقط برای خداست.


بزار یک قانون ثابت رو تو دنیا برات بگم:رابطه ی خودتون رو با خدا اصلاح کنید تا خداوند هم رابطه ی شما رو با دیگران اصلاح کنه.


اصلاح رابطه با خداوند هم به اینه که عاشقش باشی و به دستوراتش عمل کنی.


یک پیشنهاد دوستانه برات دارم.


برای اینکه بتونی ارتباطات رو با خدا با کیفیت تر کنی ،آن شاءالله، از صوت های استادم  استفاده کن .عالییییییه.


آدرس کانالشون تو امضاء هست.


یا علی



من استادی دارم به بلندای آفتاب.☀️خداوند به من نظر کرد و ایشون رو در مسیر زندگی من قرار داد.💜           از اون روز دوست دارم ایشون رو به همه معرفی کنم،تا با برداشت از دریایِ پر گوهرِ درسهای ایشون، از سردرگمی،بی هدفی،غم،اضطراب،خشم و...نجات پیدا کنند.🖐                              از تبلیغ متنفرم.😤🤮                                          فقط دوست دارم به دیگران کمک کنم .😊              لینک کانال  پیام رسان ایتا و تلگرامِ استاد : ostad_shojae@                                                در ضمن،استفاده از تمام صوتهاشون رایگان هست😊و میتونید از استاد برنامه ی شخصی هم بگیرید.🙂
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز