سلام عزیزززززم وای منم عین تو بودم تازه با این تفاوت ک متاهلم بودم ترس بارداری داشتم!
سه قاشق دارچین خوردم عین زهر مار بود (توروخدا اگ حساسیت نداری و میتونی بخور)
دراز نشست رفتم! کلی بپر بپرررر تا بالاخره باز شد پریودم خیلیییی کمه اما از هیچی بهتره.
نگران نباش ایشالا سری میاد
من ک از بس فک کردم داغون شدم