2777
2789
عنوان

یعنی میشه؟؟؟

| مشاهده متن کامل بحث + 1015 بازدید | 44 پست
نمیاد خب

نمیاد پس تو ام خودتو کوچیک نکن 

برای خودت زندگی کن خدارو شکر کن بچه نداری 

طعم طلاق زهره ولی با بچه زهر کشندس جدا شو برو دنبال زندگیت وقتی پرده های زندگی پاره میشن بدوزی ام وصله میشن 

ﺫﻫﻦ ﻣﺎ ﻣﺜﻞ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻧﻪ، ﻣﺎ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﯾﻢ ﮐﻪ ﮐﺪﻭﻡ ﺷﺒﮑﻪ ﺭﻭﺑﺒﯿﻨﯿﻢ !ﺷﺒﮑﻪ ﺭﻧﺠﺶ، ﺷﺒﮑﻪ ﺑﺨﺸﺶ، ﺷﺒﮑﻪ ﻧﻔﺮﺕ، ﺷﺒﮑﻪ ﻣﻬﺮﺑﻮﻧﯽ، ﺷﺒﮑﻪﺷﺎﺩﯼ ﯾﺎ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎﯼ ﺗﮑﺮﺍﺭﯼ ﺩﯾﺮﻭﺯ .ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﻓﮑﺮ ﮐﻦ، ﺩﯾﺪﻥ ﮐﺪﻭﻡ ﺷﺒﮑﻪ ﺣﺎﻝ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺑﻬﺘﺮ ﻣﯿﮑﻨﻪ،ﺫﻫﻨﺖ ﺭﻭ ﺑﺬﺍﺭ ﺭﻭﯼ ﻫﻤﻮﻥ ﺷﺒﮑﻪ !ﯾﺎﺩﺕ ﺑﺎﺷﻪ ﺍﮔﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﭼﯿﺰﻫﺎ ﺩﺳﺖ ﺗﻮ ﻧﯿﺴﺖ، ﮐﻨﺘﺮﻝ ﻣﻐﺰﺕ ﺩﺳﺖ ﺧﻮﺩﺗﻪ !

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نمیاد خب


خوب سر چی بلند شدی اومدی خونه بابات دعواتون سر چی بوده 

سوره طلاق رو به نیتش بخون مهرت بیوفته تو دلش 

ذکر یا ودوود رو ۱۰۱ بار هر روز بخون باعث آشتی بین زن و شوهر میشه 

کاش میشد زندگی تکرار داشت لا اقل تکرار را یکبار داشت
خوب سر چی بلند شدی اومدی خونه بابات دعواتون سر چی بوده  سوره طلاق رو به نیتش بخون مهرت بیوفته ...

من نیومدم گفت باید بری.تا نری خونه نمیام.قبلشم خونه نیومد.

خوب سر چی بلند شدی اومدی خونه بابات دعواتون سر چی بوده  سوره طلاق رو به نیتش بخون مهرت بیوفته ...

یا ودود به چه معنی میشه

مامان دوقلوها👧👦💕....🍁بخون🍁⬅  ........✅گمشده✅کسی ب اسم ساناز علیزاده میشناسین..دوست بچگیمه...حدودا متولد ۷۰..اگر تو اشناهاتون کسی هست.. ریپلای کنید لطفا

نمیاد پس تو ام خودتو کوچیک نکن  برای خودت زندگی کن خدارو شکر کن بچه نداری  طعم طلاق زهره ...

من چند بار گفتم بیا از صفر شروع کنیم قبول نکرد.الان میگه میخوام برم دادگاه نوبت بگیرم میگم خوب میکنی.دیگه نمیگم نرد.ولی خیلی اذیت میشم

من نیومدم گفت باید بری.تا نری خونه نمیام.قبلشم خونه نیومد.

اینا که گفتم حتما بخون من اثرش رو دیدم 

.خدا لعنت کنه خانواده های فضول که حتی خوشبختی بچشون براشون مهم نیست 

احتمالا کسی از اقوامشون رو قبل شما برا پسرشون نمی خواستن ؟؟ 

چطوری آشنا شدید شما ؟؟ 

کاش میشد زندگی تکرار داشت لا اقل تکرار را یکبار داشت

برای  کسی بمیر که برات تب کنه. ببین قضاوت نمیکنم، اما از کجا معلوم که بعد جدایی زندگی بهتری در انتظارت نباشه؟؟؟؟ شاید این ادم اشتباهی زندگیت بوده. شاید قراره طعم خوشبختی رو با ادم بهتری بچشی. رفتنی میره. خودتو بکشی هم میره. پس اگه مبارزه هات نتیجه نداده خودت پیش قدم  شو برا طلاق...

ایام غم نخواهد ماند... 99/09/09 بهترین اتفاق زندگیم افتاد. شکر
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عمل چونه

mahlabt | 39 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز