2777
2789
عنوان

آجیل

139 بازدید | 31 پست

دوستان امسال چهارشنبه سوری نمیشه آجیل خرید آیا شما چیکار میکنید 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم

مگه شما دید و بازدید دارید؟؟چهارشنبه سوری هم باشه آدمای باعقل نمیرن 

-اگه من نباشم صبح کی بیدارت میکنه؟                                  +شاش😅😅😐😐   من یه دخترم از جنس خرداد، مغرور و شیطون ‌..از اونایی که تیپ دخترونه و خاص میزنن عطر تلخ و مردونه دوس دارن..                 ۹۹/۹/۱۰میبینمتون(فان)😅🤪🤭

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مگه شما دید و بازدید دارید؟؟چهارشنبه سوری هم باشه آدمای باعقل نمیرن 

نه دید و بازدید نداریم من خودم حتی دکتر هم نمی رم برای خونه میگم کمی ترین یعنی آیا ممکن آلوده باشه 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
نه دید و بازدید نداریم من خودم حتی دکتر هم نمی رم برای خونه میگم کمی ترین یعنی آیا ممکن آلوده باشه&n ...

آره ممکنه آلوده باشه ...ریسک نکن

-اگه من نباشم صبح کی بیدارت میکنه؟                                  +شاش😅😅😐😐   من یه دخترم از جنس خرداد، مغرور و شیطون ‌..از اونایی که تیپ دخترونه و خاص میزنن عطر تلخ و مردونه دوس دارن..                 ۹۹/۹/۱۰میبینمتون(فان)😅🤪🤭

ما همیشه اجیل تو خونه داریم قبل از کرونا هم گرفته بودم فعلا داریم گفتند مواد غذایی فله نخرید

وزن اولیه ۶٨  هدف اولیه ۶۳  هدف نهایی ۵۷              خدا جونم میدونم همیشه همه جا هستی کمکم کردی زمین خوردم دستمو گرفتی بعضی وقتها به مو رسید ولی پاره نشده همیشه صدامو شنیدی گریه هامو دیدی خنده هامو دیدی میدونم بنده خوبت نبودم همیشه ناراضی و شاکی بودم ولی من غیر از تو که کسی رو ندارم. رفیقم دوستم نفسم همراهم عشقم هوامو داشته باش مثل همیشه . بوسسسسس  
سرابی جون خوبی؟ بابا تو این اوضاع کی حوصله آجیل داره زایمانت کیه؟

عزیزم دقیق نمیدونم طبیعی هستم امروز موندم برم دکتر یا نه میترسم برم البته بچه تکون داره به نظرت صبر کنم هر وقت دردم شروع شد برم بیمارستان یا امروز رو برم برای چکاپ 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
عزیزم دقیق نمیدونم طبیعی هستم امروز موندم برم دکتر یا نه میترسم برم البته بچه تکون داره به نظرت صبر ...

کدوم بیمارستان میری؟

دقیقا چند هفته ای؟

سره بچه اومده تو لگن؟

انقباض داری؟

کدوم بیمارستان میری؟ دقیقا چند هفته ای؟ سره بچه اومده تو لگن؟ انقباض داری؟

انقباض دو روز پیش داشتم گلم قرار هست بدم الغدیر یا بیست و نه بهمن موندم اونروز یکم هم لک بینی داشتم هفته هام با ان تی ۳۷ هستم با پریود ۴۰ هفته هستم نمیدونم سر بچه اومده لگن یا نه 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
خیلی سخته این روزا ایکاش زودی بیاد بغلت

آره خیلی استرس دارم خیلی زیاد ورم هم کردم دیگه خسته شدم از بارداری 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
انقباض دو روز پیش داشتم گلم قرار هست بدم الغدیر یا بیست و نه بهمن موندم اونروز یکم هم لک بینی داشتم ...

وقتی سر تو لگن باشه ادم احساس میکنه با سرش داره فشار میاره

الغدیر بهتره فکنم

معاینه شدی؟

چقد بازه شده رحمت؟

پیاده روی داری؟

شکمت افتاده پایین؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز