2777
2789

دعا در حق دیگران مستجاب است.


ختم 12000 آیه ی امن یجیب

هرکسی در توانش هست این آیه ی شریفه را بگه


لینک تاپیک:

https://www.ninisite.com/discussion/topic/4055457/ختم-12000-آیه-شریف-اَمَّن-یُّجیبُ-المُضطَرَّ-اِذا-دَعاهُ-وَ-یَکشِفُ-السُّوَ?page=1


مَا شَاءَ اللَّهُ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یکم گیج شدم فکر کنم یکم بگذره اوکی بشه

از سایت بری بیرون اگه کسی پیام بده میاد بالای گوشیم یا حتما باید وارد سایت بشم؟

گر تو با بد،بدکنی پس فرق چیست👀😇

تو نمیخای تاپیک مثبت ۱۸ بزاری؟😁

راحت باش جواب میدیم😁

خدایا شکرت منم مادر شدم خدا هدیه هید و سالگرد ازدواجم و داد.خدا حونم عاشقتممم😍😍.۹۸/۱۲/۲۹تستم مثبت شد.ازمایش خونمم مثبت.خدایا شکرت بعد ۱ سالو ۸ ماه😍😍😍😍😍
یکم گیج شدم فکر کنم یکم بگذره اوکی بشه از سایت بری بیرون اگه کسی پیام بده میاد بالای گوشیم یا حتما ...

نه عزیزم اون بالای صفحه زنگوله هس برا اعلاناته فقط باید بیای سایت اونجا ببینی لایک و ریپاتو

تو ماه من بودی ولی سرت به ستاره هات گرم بود....💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز