2777
2789
عنوان

راسته که میگن

233 بازدید | 21 پست

سلام راسته که میگن اگر تو بارداری دلت همش خیار و هندونه و سردی جات بخواد بچت دختره ؟ یجا دیگم خوندم میگفت اگر تو بارداری سردی بخوری و حالت بهم بخوره بچت بچت پسره چون بچه پسر دلش گرمی میخواد گیج شدم به خدا 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه من تو دو تا بارداریم همینجوری بودم هم دختر دارم هم پسر 

نترکون دیگه سومین کاربریمه نی نی یار  عالم از شور و شر عشق خبر هیچ نداشت فتنه انگیز جهان غمزه جادوی تو بود   خدایا شکرت بابت داشتن یه پدر و مادر دلسوز و یه همسر مهربون دو تا وروجک شیطون فقط تنها چیزی که خدا جون ازت میخوام سلامتی خانوادمه همین   اقایون محترم درخواست دوستی ندید   
بله گفت به پسر بیشتر میخوره عکس سونو دارم گذاشتم از بچه ها پرسیدم هرکی ی نظر میده 

عزیزم ان‌شاالله خدا بهت یه دخترِ سالم و خوشگل بده وقتی خودت دختر دوس داری

بمونه این آخرین غزلم برای افطارت
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792