2777
2789
عنوان

خسته شدم ها

187 بازدید | 7 پست

تو خونه قرنطینه هستم از یه طرف هم هفته های آخر هستم میترسم متوجه نشن وقتش هست بچه چیزی بشه دوست دارم بدنیا بیاد از این انتظار خلاص شم هفته ۳۷ هستم پریروز لک داشتم دیروز هم درد پریود دیگه موندم واقعا مثلا دم عید هست خیلی وقته آرایشگاه نرفتم این کرونا هم اومد استرس زایمان تو این کرونا که ۶ر روز شدید میشه نمیدونم چم شده فقط اشکام میبارن والله دیگه واسه سونو اینا میترسم برم خدایا 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم

عزیزم بیرون  میری ماسک و دستکش بپوش  بعدم اومدی حسابی دستاتا بشور چیزی نمیشع   بیمارستانها رو هم شدیدا ضدعفونی میکنن نترس  این مرحله هم میگذره

سخت ترین قسمت زندگی  اونجاست که فقط خودت باید خودت رو اروم کنی 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

گلم احتیاجی به اینهمه ترسیدن نیس دکترت حتما باید این آخر سونو برات می‌نوشت وضعیت بچه رو چک کنی 

اگر هم رفتی با تدابیر شدید برو ان شاءا... چیزی نمیشه 

من خودم شنبه سونو دارم و دکتر 

مــن،دلم روشن است...خــدا هنوز دوستمــان دارد ⁦♥️⁩🙃⁩
گلم احتیاجی به اینهمه ترسیدن نیس دکترت حتما باید این آخر سونو برات می‌نوشت وضعیت بچه رو چک کنی  ...

فدات والله این دکتر من زور میکنم نمینویسه انگار که چی نمیدونم حوصله هیچ کاری رو نداره خیلی پیر شده همش باید یادآوری کنم راستی ما الان هفته چند هستیم عزیزم 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
فدات والله این دکتر من زور میکنم نمینویسه انگار که چی نمیدونم حوصله هیچ کاری رو نداره خیلی پیر شده ه ...

فدات من ۳۶ هفته و ۳ روزم

۱۰ تیر آخرین پریودیم بوده 

طبق سونو ان تی هم همینه


مــن،دلم روشن است...خــدا هنوز دوستمــان دارد ⁦♥️⁩🙃⁩
فدات من ۳۶ هفته و ۳ روزم ۱۰ تیر آخرین پریودیم بوده  طبق سونو ان تی هم همینه

مرسی گلم فدات شم 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792