2789
بچه روازخونه بابات نیوردی که مال اوناست اگه شوهرت کمکت کنه خیلی بهتره ازش خودت کمک بخواه من همسرم تن ...

باز خوبه تنبل بوده خواهرش میومده.من اصلا مادرش اینجاس بگم تهوع دارم اونم میگه دارم.خلاصه همه علائم منو داره😂

تو بهترین حال منی من شک ندارم،من دیگه بهتر از تو از کجا بیارم🤱

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

باز خوبه تنبل بوده خواهرش میومده.من اصلا مادرش اینجاس بگم تهوع دارم اونم میگه دارم.خلاصه همه علائم م ...

عزیزم نکنه اونم حاملست دیگه ادم حسوده دیده عروسش حاملست اونم دلش کشیده ولش کن واگذارکن بخدا

عزیزم نکنه اونم حاملست دیگه ادم حسوده دیده عروسش حاملست اونم دلش کشیده ولش کن واگذارکن بخدا

همین کارو کردم.من اگه اونا اینجا نبودن میرفتم پیش مادرم.چند روز اونجا بودم بهم میرسید خیلی بهتر بودم

فقط واگذارشون کردم به خدا..برام دعا کن شاید یه معجزه ای شد رفتن

تو بهترین حال منی من شک ندارم،من دیگه بهتر از تو از کجا بیارم🤱
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792