2777
2789
عنوان

تمومش کنین !

189 بازدید | 9 پست

بسه دیگه از صبح بلندگو گرفتین دستتون واییییبب نرین بالکن وایییییی همه دارن جون میدن.....بیشتر از شما ندونینم کمترم نمیدونیم.بابا مراعات میکنیم تو خونه هامونیم تمام دلخوشیمون نی نیسایته تا میایم اینقدر فشار روحی داره که پاک خل و چلمون کردین.برین به ننه باباتون زنگ بزنین هشدار بدین به اندازه کافی اینجا باردار و ...هست بسه دیگه بابا ....

خوب شورشو در اوردن همه مون نشستيم تو خونه مون حواسمون هست

والا ما خودمون بيشتر ب فكر جونمون هستيم

وقتي ب عقب برميگردم حالم از خودم به هم ميخوره با ضعفام و كمبودام و بچه بازيام گند زدم به كل زندگيم حتي به آيندم😔😔                                                   نميدونم ازخودم بايد شاكي باشم يا از خدا ولي اينو خوب ميدونم كه با٢٠سال سن تحمل اين همه فشار عصبي ومالي واقعا خيلي سخته😭😭                                                       واقعاتنهام...دلم ميخاد برم يه جايي كه هيشكي نباشه. كسي رو ندارم بهش تكيه كنم درد دل كنم و دركم كنه خسته م ازاين همه بي كسي وسختي                                       اگر دوست داشتين براي حاجت دلمو ب ارامش رسيدنم صلوات بفرستين😔🙇🏻‍♀️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اومده میگه نرین بالکن.دیگه جنگ شیمیایی نشده که

🤣🤣🤣🤣

گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد❤از خدا میخوام هیچ بچه ای هیچ کجای دنیا مریض نشه🍂خدا جونم بابت تمام گناه هایی که کردم و تو رو اون لحظه بالاسرم ندیدم توبه 😔 میشه برام صلوات بفرستین که خدا گناهامو ببخشه 😢🥀

هنوز ادمای ابلهی هستن ک نیاز به توصیه دارن باید بره تو مغزشون ایقدر سرسری نگیرن حالا تو نخون تاپیکایی ک در این مورد والا ما تو خونه قرنطینه ایم بیرون نمیریم پوسیدم تو خونه بعد یکی از اقوام عین خیالش نی هنو مهمونی تو خونش برگزار میکنه میگه دق میکنم عید هم لابد میخاد راه بیفته بیاد خونه ما😂😂😂شاید دخترش تو این سایت باشه بخونه چقدر وضعیت خطرناکه

اومده میگه نرین بالکن.دیگه جنگ شیمیایی نشده که

اينا ديگه ازمن توهمي ترن😂😂😂

وقتي ب عقب برميگردم حالم از خودم به هم ميخوره با ضعفام و كمبودام و بچه بازيام گند زدم به كل زندگيم حتي به آيندم😔😔                                                   نميدونم ازخودم بايد شاكي باشم يا از خدا ولي اينو خوب ميدونم كه با٢٠سال سن تحمل اين همه فشار عصبي ومالي واقعا خيلي سخته😭😭                                                       واقعاتنهام...دلم ميخاد برم يه جايي كه هيشكي نباشه. كسي رو ندارم بهش تكيه كنم درد دل كنم و دركم كنه خسته م ازاين همه بي كسي وسختي                                       اگر دوست داشتين براي حاجت دلمو ب ارامش رسيدنم صلوات بفرستين😔🙇🏻‍♀️

از اون ور بوم افتاده به اینا میگن 🤔بالکن آخه؟؟؟؟؟؟؟!!!! 

اگر فکر کنم بحث کردن با یک کاربر به جایی نمی‌رسه جواب نمی‌دم. بنابراین این جواب ندادن رو کم آوردن درنظر نگیر دوست عزیز. تا زمانی که حرفات عاقلانه باشه به نظرم لایق گفتگو هستی. هرجا هم فکر کردی من دارم اشتباه حرف میزنم با دلایل منطقی من رو مجاب کن. من با کمال میل عذرخواهی می کنم. با کاربرای کم سنی که خودشون رو عقل کل میدونن که کلا بحث نمیکنم چون همین نشونه ی بی عقلی شونه.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز