2777
2789
عنوان

مجردا

| مشاهده متن کامل بحث + 297 بازدید | 35 پست

من همچنان اعتقاددارم اگه قسمتم باشه طرف هرجورباشه خودشومیرسونه

🌹لطفا یه صلوات واسه سلامتی تودلیم می‌فرستین بهم بگین منم واسه حاجت رواییتون می‌فرستم🌹                           💚 اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُک 💚                   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هنوز خیلی وقت داری

بیایید با دفاع از حق خود و قدر خود را دانستن حق از دست رفته ی خود را بر گردونیم....                                                                                                                 مردم تمام تبعیض های جنسی خودشونو با یه کلمه ثابت میکنن سنت و دین در صورتی که تو هیچ سنت و یا دینی درمورد اینکه حقوق مرد از زن بیشتره صحبت نشده            (چیماندا انگوزی ادیشی)
منم ۲۳ چی خوندی ؟ 

فیزیوتراپی مبخونم عزیزم 

ولی خب از بابت ازدواج و ارزوهایی که داشتم انگار دارم ناامید میشم با یه پسری هستم همو دوست داریم ولی شرایط ازدواج نیست خیلی حالم بده

منم مجردم

درگیر کار و درسم

هر کو نکاشت مهر و ز خوبی گلی نچید، در رهگذار باد نگهبان لاله بود ... نیچه معتقد است فلاسفه فیلسوف متولد میشوند، روح حقیقت طلبی و علاقه مندی به تجزیه و تحلیل و حل مشکلات و تفکر نقادانه را میتوان در فرد با آموزش پروراند، اما برای بعضی از آدمها حقیقت خیلی مهم است، درست بودن و خوب بودن معنایی بسیار قوی برای برخی از افراد دارد، من هم چنین آدمی هستم من همیشه خیلی مشتاق بوده و هستم که بدانم بالاخره کدام حرف درست است و کدام نیست، زیر بار حرف زور رفتن برای من بسیار دشوار است.

بچه باید خونه پدرش بمونه بش عصایی دستش😂😂بخدا مجردی خیلی خوبه ی روز حسرتشو میخوریم حس میکنم🥺

وای از گرد ســم تازه خر خریده ها!!! وقتی با من حرف میزنی رفتار ارزونتو بزار توی جیبت:)

من بعد کرونا فهمیدم ادم واقعا از هیچی اینده خبر نداره پس فکر کردن به اینکه فردا چی میشه بی فایده ست 

الانم دارم حال میکنم با بیکاری و بخور و بخاب

انگار هدف از خلقت من تماشاچی بودنه...... یک عدد پلی کیستیک همیشه خسته....
دقیقا من دلخوش کرده بودم به عید و خواستگاری و اینا😂 حالا اما همه بنیاد های فکریم نقش بر آب شد چند ...

اتفاقا ازوقتی کرونا اومده اخترا میگن خواستگارا زیاد شدن😅 بخدا راست میگم اطراف من که اینجورشده

من همچنان اعتقاددارم اگه قسمتم باشه طرف هرجورباشه خودشومیرسونه

اره ولی اگه نرسونه چی من زندگی مجردی دوس ندارم دلم میخواد یه یار داشته باشم تا کی خونه ننه بابا پلاس باشیم😭

۲۳ سالمه میدونم هنوز وقت دارم ولی خب ناامید شدم  با این وضعیت هیچ پسری شرایط ازدواج نداره  ...

وقتی وارد زندگی متاهلی میشی تازه میفهمی که اشتباهی کردی از نظر من تو ایران باید همه تنها زندگی کنن تا نسل این افکار پوسیده منقرض بشه

درسته وضعیت خوبی نیس ولی دنیا ک ب اخر نرسیده خدا مارو اورده تو این دنیا حتما سرنوشتیم داریم دیگ.پس ته دلت خالی نشه ازدواج میکنیم هممون.شرایط ی جور استرس اوره ک فعلا فکر ازدواج نمیکنه ادم. 

من همچنان اعتقاددارم اگه قسمتم باشه طرف هرجورباشه خودشومیرسونه

به نظرت ازدواج قسمته و از پیش تعیین شده است؟

هر کو نکاشت مهر و ز خوبی گلی نچید، در رهگذار باد نگهبان لاله بود ... نیچه معتقد است فلاسفه فیلسوف متولد میشوند، روح حقیقت طلبی و علاقه مندی به تجزیه و تحلیل و حل مشکلات و تفکر نقادانه را میتوان در فرد با آموزش پروراند، اما برای بعضی از آدمها حقیقت خیلی مهم است، درست بودن و خوب بودن معنایی بسیار قوی برای برخی از افراد دارد، من هم چنین آدمی هستم من همیشه خیلی مشتاق بوده و هستم که بدانم بالاخره کدام حرف درست است و کدام نیست، زیر بار حرف زور رفتن برای من بسیار دشوار است.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز