2777
2789

کیست داری یا تنبلی 

من خوردم ماه اول پریود شدم لک بینی نداشتم فقط پریودم سه روز بود قبلش هفت روز 

ماه دوم که خوردم الان ۴ روز از پریودم گذشته و بی بی مثبت شده 

بنظرتون چرا دوست دختر رونالدو چشم نمیخوره ولی خانومای اطراف من فرت فرت چشم‌میخورن
کیست داری یا تنبلی  من خوردم ماه اول پریود شدم لک بینی نداشتم فقط پریودم سه روز بود قبلش هفت ر ...

هیچکدوم و نداشتم چه خوب به سلامتی

خدایا یه نی نی سالم بزار تو‌دلم 🌷

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


هیچکدوم و نداشتم چه خوب به سلامتی

ممنون گلم چندوقته اقدامی من کیست ریز داشتم

بنظرتون چرا دوست دختر رونالدو چشم نمیخوره ولی خانومای اطراف من فرت فرت چشم‌میخورن
کیست داری یا تنبلی  من خوردم ماه اول پریود شدم لک بینی نداشتم فقط پریودم سه روز بود قبلش هفت ر ...

من نمیدونم این ماه هم‌بخورم یا نه واقعاذکلافه شدم 

خدایا یه نی نی سالم بزار تو‌دلم 🌷
شش ماهه ازمایش خونم منفی بود ولی پریود تشدم خیلی ناراحتم‌

چندروز از موعودت گذشته

بنظرتون چرا دوست دختر رونالدو چشم نمیخوره ولی خانومای اطراف من فرت فرت چشم‌میخورن
سه روز

بی بی زدی 

منم یه هفته گذشته دوتا بی بی زیر یه دیقه مثبت شد ولی میترسم برم آزمایش منفی باشه😩😩

بنظرتون چرا دوست دختر رونالدو چشم نمیخوره ولی خانومای اطراف من فرت فرت چشم‌میخورن
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز