2777
2789

من کلومیفن خوردم زمان پریودی درد شدید داشتم لکه نداشتم باردار بودم 

 اگه دوست داشتی تایپیک عمل لاپراتومی بخون شاید به دردت خورد 😎خدا جونم مرسی یه دختر  ناز ویه پسر جیگر بهم دادی باباشونو نگم دیگه خودت می دونی 😄😄😄😄 😍😍😍لطفا مواظب خانواده چهار نفره ما باش 😍😍😍 😍😍من یک دختر یک همسر  یک مادرهستم   به وجود خودم افتخار می کنم 😋   من یک خانه دارم یک خانه داره شاغل عاشق کارای هنریم کارم بافته بافت عروسک  لباس وشال وکلاه☺ برا سرانجام رسیدن کارم خیلی تلاش کردم 💪کلمه نمی تونم در فرهنگ لغات زندگی من وجود نداره😎 کاری نیست که نتونم انجام بدم من یک زن هستم 😊😊😊😊خدایی سوال کردی جواب می دیم ریپلای نمی کنی یه لایک بکن 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من کلومیفن خوردم زمان پریودی درد شدید داشتم لکه نداشتم باردار بودم 

شما امپول زدی؟ یا بدون امپول... فولی چند داشتی.... من سمت راست فولی17و21 سمت چپ فولی17و دوتا15 دکتر گفت نمیخاد امپول بزنی. امروز23سیکلمه فک کنم انروز تخمک گذاریمه چون از12سیکل تاالان زیاد ترشح نداشتم امروز زیاد بود... شما کدوم روز تخمک گذاریت بود؟ با یک دوره باردارشدین؟ 

برام دعا کنید نی نی بیاد بغلم
سلام من خوردم هنوز موقع پریودیم نشده... شنا امپولم زدی؟ سونو رفتی فولی چند داشتی؟ 

نه من سونو نرفتم فقط قرص خوردم 

خدایا یه نی نی سالم بزار تو‌دلم 🌷
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792