دوستان کسی ک قبلا میخاستمشو کات بودیم شب رگشت بهم میگه باهام باش میخام باهات عروسی کنم منم گفتم نمیخام تا زمان ازدواجم با کسی رابطه داشته باشم(منظور هردومون رابطه تلفنیه)گفتم اگه راست میگی منتظرت میمونم شرایطشو داشتی بیا خواستگاری گفتم اما اگه بابا م ب کسی جواب مثبت بده از من ناراحت نشو چون نظر خانوادم برام شرطه...بنظرتون خوب گفتم؟