درسته میگن موقع بلوغ صورت ادم نا متعادل و بعد درست میشه اخه من بینیم خیلی خوشگل بود جوری ک تا پارسال کسی نمیشناختم میگفت عمل کردی ولی الان از ریخت افتاده هم بزرگ شده هم بدجور صورتمم جوش میزنه دست به جوشامم نمیزنم ولی جاش میمونه من خیلی حواسم به خوردنم هست و خیلی به خودم اهمیت میدم ولی سه چهار ماهه کلا از ریخت افتادم کسی بوده اینجوری باشه و در ست شه دارم دق میکنم