2777
2789
عنوان

جنسیته ان تی

585 بازدید | 68 پست

دوستان کیا می تونن از روی ان تی جنسیت بگن؟؟؟ 

دو قلوی همسان هستن

مامانیه پسره شیطون که به زودی قراره بشه مامانه ۳ تا پسر 😍😍😍😍خدایا منتظره معجزتم ❤️❤️❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چه قرصی خوردی دو قلو شد ؟ لتروزول یا کلوموفین 

هیچکدوم 

مامانیه پسره شیطون که به زودی قراره بشه مامانه ۳ تا پسر 😍😍😍😍خدایا منتظره معجزتم ❤️❤️❤️
ای جان مبارکه. اون پایینی شبیه پسره اما اولیو نفهمیدم. ان تی نگفت بهت

چرا احتمال داد ولی امیوارم اشتباه باشه

مامانیه پسره شیطون که به زودی قراره بشه مامانه ۳ تا پسر 😍😍😍😍خدایا منتظره معجزتم ❤️❤️❤️
چرا احتمال داد ولی امیوارم اشتباه باشه

چی گفت بهت؟ دختر یا پسر؟

خدایا دوباره منتظر معجزت هستم 🥺خدایا کمکم کن به زودی بی بی چکم مثبت بشه 💔لطفا برام دعا کنید .

یعنی دو تا تخمک داشتی ؟ ژنش رو دارین  به نظر من جفت پسرن چون همستن ها یه جنسن

نه عزیزم همسان یعنی از یه تخمک هستن و بعده لقاح تقسیم سلولی میشن و دوتا میشن، بخاطره همین خیلی کمن

مامانیه پسره شیطون که به زودی قراره بشه مامانه ۳ تا پسر 😍😍😍😍خدایا منتظره معجزتم ❤️❤️❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز