2777
2789

اره وایتکس بهتره بنظرم

#خلیج فارس تا همیشه🇮🇷 من از اون دسته آدم هایی هستم که نه مذهبیا قبولش دارن نه غیر مذهبیا ولی سعی میکنم پایبند به دینم باشم❤️لطفا اگر طرز فکر متفاوتی با من دارید بدون حرف اضافه از پیامم رد شید نیازی به تمسخر یا اثبات دیدگاه شما ندارم و معمولا حوصله جواب دادن ندارم ولی تاجایی که بحث رو فرسایشی نبینم و حوصله داشته باشم جواب میدم✌️اگه جایی از دستم دلخور شدی لطفا بهم بگو شاید مقصر بودم و لازمه ازت عذرخواهی کنم♥️تا اینجا که اومدی برای حل مشکلات زندگیم یه صلوات میفرستی😘💚وقتی درخواست صلوات لایک میکنم براتون صلوات فرستادم و التماس دعا دارم💚 اگه سوال شرعی یا دینی داشتی پاسخگویی شرعی حرم امام رضا رو بگیر۳۲۰۲۰ـ۰۵۱💚 درخواست دوستی نمیپذیرم اگر مورد خاصی بود توی تاپیک هام بگید با هماهنگی درخواست بدید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یکی تاپیک گذاشت الکل زرد ب دست وچشم بخوره باعث مسمومیت وکوری وگاهی مرگ میشه

چرا امضات کم رنگه  اینجانب از سال ۹۶ ب دلیل کاهش ناگهانی گربه ها ذائقم تغییر کرد و پیتزا رست بیف رو جایگزین کردم.نام کاربری قابل تغییر نیست دیگه  

کلا الکل ها سمی ان

ولی اتانول سمیتش از بقیه کمتره


الکل صنعتی ترکیب اتانول و متانول و افزدونی های دیگس

چون درصد متانولش بالاست و متانول خیلی خیلی سمیه و حتی از طریق پوست و تنفس جذب میشه بهتره از دستکش وماسک استفاده کنی

اگه خیلی رقیق کنی خاصیتش کم میشه عزیزم💋

یکی تاپیک گذاشت الکل زرد ب دست وچشم بخوره باعث مسمومیت وکوری وگاهی مرگ میشه

من به دستم نمیزدم یه سطوح زدم

لطفا واسه تحقق رویاهام یه صلوات بفرستید❤❤❤
کلا الکل ها سمی ان ولی اتانول سمیتش از بقیه کمتره الکل صنعتی ترکیب اتانول و متانول و افزدونی ها ...

ممنون یکم یهو استرس گرفتم

لطفا واسه تحقق رویاهام یه صلوات بفرستید❤❤❤
اب و وایتکس بهتره که

انشاالله از فردا اب و وایتکس 

حالا ترسیدم خدایی نکرده واسه بچه مشکلی پیش نیامده باشه البته به دستم نمیخورد شاید تنفسش کردم

لطفا واسه تحقق رویاهام یه صلوات بفرستید❤❤❤
خواهش میکنم عزیزم استرس نداره اگه مراعات کنی😘 افرادی که الکل طبی میخورن ، نابینا میشن

واسه نی نی تو راهیم تو این مدت خدایی نکرده نگران شدم

لطفا واسه تحقق رویاهام یه صلوات بفرستید❤❤❤
نهههه نگران نباش عزیزم من جاهایی که بتونمو با آب داغ تمیز میکنم. از الکلم به صورت اسپری استفاده ...

شمام توراهی دارید؟

استرس گرفتم یهو 😢

لطفا واسه تحقق رویاهام یه صلوات بفرستید❤❤❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز