nazaninoo مدیر عضویت: 1398/11/30 تعداد پست: 734 عنوان واکس 4ماهگی | مشاهده متن کامل بحث + 88 بازدید | 17 پست ی هفته پیش واکسن 4ماهگی دخترم بود از ترس کرونا نزدم چکار کنم کلا نزنم یا بعد نوروز بزنم خطری نداره کمکم کنید توروخدا خیلی نگرانم😕 🌹زندگیمو میسازم 🌹 🌸 زندگی زیباست اگرمن بخواهم🌸 1398/12/12 | 19:14 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
nazaninoo مدیر استارتر عضویت: 1398/11/30 تعداد پست: 734 اطلاع رسانی درمانی و بهداشتی این روزا بپرس واکسن بزنم یا نه هیچکس جواب نداد.فردامیرم بزنم ب امیدخدا 🌹زندگیمو میسازم 🌹 🌸 زندگی زیباست اگرمن بخواهم🌸
دوتاگل،هدیه،خدا عضویت: 1398/08/20 تعداد پست: 4022 هیچکس جواب نداد.فردامیرم بزنم ب امیدخدا فردا صبح زنگ بزن بعد برو
nazaninoo مدیر استارتر عضویت: 1398/11/30 تعداد پست: 734 فردا صبح زنگ بزن بعد برو مرسی عزیزم 🌹زندگیمو میسازم 🌹 🌸 زندگی زیباست اگرمن بخواهم🌸