2777
2789
عنوان

واکس 4ماهگی

88 بازدید | 17 پست

ی هفته پیش واکسن 4ماهگی دخترم بود از ترس کرونا نزدم چکار کنم کلا نزنم یا بعد نوروز بزنم خطری نداره کمکم کنید توروخدا خیلی نگرانم😕

🌹زندگیمو میسازم 🌹                                             🌸 زندگی زیباست اگرمن بخواهم🌸

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به م وقع بزن غیر کرونا خطر دیگه تهدیدش نکنه. چون همون واکسنا شش ماهگیم باید بزنه لابد یه چیز حالیشون بوده اینجور گذاشتن

تا خدا بنده نواز است به خلقش چه نیاز....میکشم ناز یکی تا به همه نازکنم....🥰خدایا همیشه مواظب فرشته کوچولوهام باش😍 
به م وقع بزن غیر کرونا خطر دیگه تهدیدش نکنه. چون همون واکسنا شش ماهگیم باید بزنه لابد یه چیز حالیشون ...

خیلی میترسم

🌹زندگیمو میسازم 🌹                                             🌸 زندگی زیباست اگرمن بخواهم🌸
یه ملافه ببر زیرش بنداز  اوردی خونه همه لباساشو عوض  کن دستاشم بشور

شوهرم میگه ی لباسایی بپوش که بعد بندازیم بیرون

🌹زندگیمو میسازم 🌹                                             🌸 زندگی زیباست اگرمن بخواهم🌸
منم امروز واکسن ۱۸ ماهگی پسرامه. به خاطر ترس از کرونا نرفتم زنگ زدم بیمارستان گفت فقط تا دو هفته میت ...

زنگ زدم عروسمون گف اون واکسن فلج اطفاله خیلی قدیما بوده نمیخوادبزنی

🌹زندگیمو میسازم 🌹                                             🌸 زندگی زیباست اگرمن بخواهم🌸
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز