سلام چند وقت پیش یکی از دوستان دوست خانوادگیمون میخواست ازدواج کنه و من و مادرم دخترعمومو بهش معرفی کردیم و اونام به تفاهم رسیدن و عقد کردن حالا عموی من تو یک شرکت نسبتا کوچیک کار میکنه که چند تا همکار هستن که باهم خیلی صمیمین و تو مراسمات مختلف همو دعوت میکنن بینشون یک خانمی هست که فکر کنم 40 سالی داره ولی خیلی تو مراسماتشون بد لباس میپوشه مثلا تو مراسم افطار تیشرت و شلوارک میپوشه هرموقع دعوت میشع تاپ و لباس یقه باز تنشه شوخی های بدی هم با اقایون میکنه چندین بار خانواده عموم گفتن دعوتش نکنیم و...اما عموم میگه به گوشش میرسه بد میشه،کارم پیشش گیر باشه خوب نیس و...
سر عقد دخترعموم تهران نبود که دعوتش کنن
الان کلی اصرار کرده بیاین خونه رو ضد عفونی و...کردم که بیاین با دامادتون پاگشا خونم
حالا دخترعموم نامزدش ی خورده مذهبیه یعنی رعایت میکنن جلو هم همشون میگه میترسم بیاد بدش بیاد ما با این آدم درارتباطیم ولی نریمم نمیشه
چیکار کنه