2777
2789
عنوان

کیست فولیکار😢

232 بازدید | 14 پست

سلام بچها من هیچ مشکلی نداشتم تخمک گذاریمم خوب بود بااندازه های خوب آزمایشات دیگمم خداروشکر خوب بود همه اما 6ماه اقدام کردم و جواب نگرفتم😢رفتم دکتر بهم کلومیفن و متفورمین داد گفت زودباردار میشی روز 12سیکل رفتم سونو ماهی که قرص میخوردم که 3تا فولی خوب داشتم و دوتا آمپول آزادسازی زدم بعد موعد پریودم خییییییییلی شدیییییید و بااادررررررررد پریود شدم خییییلی بدددددد بود طوری که فک کردم باردار شدم و سقط شده که اینجوریه واسه همین رفتم سونو که گفت این کیستو از کی داری؟😳😳گفتم من سه هفته نشده سونو دادم کیست نداشتم

اونم گفت نزدیک 7سانتههه😭😭😭😭

الان دوماهه دارم ال دی میخورم میخوام ببینم کسی تجربه داشته؟کی این کیست لعنتی خوب میشه؟😢😢

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

لتروزول کلومیفن باعث کیستت شده به احتمال زیاد بعد دو ماه از بین رفتن نگران نباش متفورمین بخور ولی کبومیفن و لتروزول نخور

دختر نازم خونمون با اومدنت روشن کردی... سوالی در مورد مسمومیت بارداری یا پره اکلامپسی داشتید بپرسید...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792