2777
2789
عنوان

کیست فولیکار😢

232 بازدید | 14 پست

سلام بچها من هیچ مشکلی نداشتم تخمک گذاریمم خوب بود بااندازه های خوب آزمایشات دیگمم خداروشکر خوب بود همه اما 6ماه اقدام کردم و جواب نگرفتم😢رفتم دکتر بهم کلومیفن و متفورمین داد گفت زودباردار میشی روز 12سیکل رفتم سونو ماهی که قرص میخوردم که 3تا فولی خوب داشتم و دوتا آمپول آزادسازی زدم بعد موعد پریودم خییییییییلی شدیییییید و بااادررررررررد پریود شدم خییییلی بدددددد بود طوری که فک کردم باردار شدم و سقط شده که اینجوریه واسه همین رفتم سونو که گفت این کیستو از کی داری؟😳😳گفتم من سه هفته نشده سونو دادم کیست نداشتم

اونم گفت نزدیک 7سانتههه😭😭😭😭

الان دوماهه دارم ال دی میخورم میخوام ببینم کسی تجربه داشته؟کی این کیست لعنتی خوب میشه؟😢😢

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


لتروزول کلومیفن باعث کیستت شده به احتمال زیاد بعد دو ماه از بین رفتن نگران نباش متفورمین بخور ولی کبومیفن و لتروزول نخور

دختر نازم خونمون با اومدنت روشن کردی... سوالی در مورد مسمومیت بارداری یا پره اکلامپسی داشتید بپرسید...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792