2777
2789
عنوان

سحرقریشی

| مشاهده متن کامل بحث + 1156 بازدید | 54 پست

دلیلشونمیدونم ولی ازش خوشم نمیاد😐اخه این هم بازیگرخوب وسرسنگین توکشورداریم راستی عکس سرلخت میزاره تواینستاچطوره که کاریش ندارن

قوی بودن به دوست داشتن خودت بستگی دارخودتودوس داشته باشه هیچکی خودت نمیشه هیچکی  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بچه ها واقعا گول خشگلی رو نخورید 

مگه امبر هرد به اون زیبایی مشکل روانی نداشت شوهرشو داغون کرد انگشتشو قطع کرد 

رو تخت خوابش دسشویی کرد

به قیافه نمیشه شخصیت رو محک زد 

زیبایی خوبه ولی همه چیز نیست 

یه مرد بیشتر از زیبایی شخصیت براش مهمه 

چشم از پنجره بردار .منجی در آینه هست.

اتفاقا اختلاف بازیگرا بیشتره با مردا رابطه دارن تو صحنه های احساسی باید حس بگیرن و با بازیگر مقابل عاشقانه حرف بزنن بابازیکرای مرد پشت صحنه حرف میزنن شایعه پشتشون زیاده فوتوشاپ دوبهم زنی زیاده 

مهران مدیری میگه دخترمو ترشی میندازم به بازیگر نمیدم

بعد از ۴ سال باردار شدم😍 هر دکتری میرفتم میگفت سالمی از خدا بخواه خداهم بعد ۴ سال دعاهامو مستجاب کرد شکرت🤲اون صبحی که دیدم بی بی چکم مثبت شد کل سختی ها و گریه ها و انتظارهای اون ۴ سال رو فراموش کردم 😍❤ان شالله خدا قسمت همه اقدامی ها بکنه ❤
بچه ها واقعا گول خشگلی رو نخورید  مگه امبر هرد به اون زیبایی مشکل روانی نداشت شوهرشو داغون کرد ...

🤤🤤🤤 میگفتن شوهرش اونو زده که جانی دپ🤔

سعدیا گفتی که مهر ش میرود از دل ولی...مهر رفت و ماه آبان نیز آرامم نکرد
🤤🤤🤤 میگفتن شوهرش اونو زده که جانی دپ🤔

نه جدیدا لو رفته همش دروغ بوده دختره شوهرشو داغون کرده فایل صوتی ازش پخش شده 

حتما تو گوگل سرچ کن ببین چیکارا کرده 

اصلا باورت نمیشه 

حقیقت داره 

خبرش دنیا رو ترکوند

چونکه دختره خیلی خشگل بود 

چشم از پنجره بردار .منجی در آینه هست.
ولی انگاری عملیا 😐نمیدونستم فابریکه واقعاخیلی نازه

بی عمل که نمیشه...کلی صورتشو تزریق مزریق کرده و لباشو...ابروهاشم لیفته...تازه انقد سفید نبود از اول الان بلوری شده...من تو کیش دیدمش خیلی بدنش سفید بود.منطورم دست و پاشه😉

سعدیا گفتی که مهر ش میرود از دل ولی...مهر رفت و ماه آبان نیز آرامم نکرد
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز