2777
2789
عنوان

انقدر نترسید😕😕

1506 بازدید | 89 پست

بابا چرا انقدر از کرونا میترسید.

رعایت بکنید ولی نترسید.ترس خودش باعث تباهی ادم میشه.تازه از قدیم گفتن از هر چی بترسی سرت میاد .

همه نکات رو رعایت بکنید ولی انقد ترس و اضطراب نداشته باشید.

من خودم از وقتی از دانشگاه اومدم پامو از خونه بیرون نذاشتم .ولی امروز میخوام با رعایت نکات برم پیاده روی و یکم خرید جزیی😍واقعا که برا روحیه خوبه .حس میکنم افسرده شدم تو این ۱۰ روز .

ادم بخواد اتقاقی براش بیفته میفته خانوما.


 

طرف دست میکنه تو سوراخ دماغش میگه چیزی در نیومد من گرفتم ک رونا

من مجردم یه دختر مجرد نمیتونه بچه داشته باشه مریم مقدس که نیستم   انگشتی که درد نمیکنرو گزارش نمیزنن  طرف دماغش قد بادمجون کشک بادمجونه استوری میزاره خدایا مرسی بابت اینهمه زیبایی چش حسودا کور   پولی که ازم گرفده بودی۳ سال پیش خوردی پس نِدادی الان با اون ۵۰ هزار تومن الان جوراب نوک سوزنیم نمیتونم بخرم پولِمو دادی دادی نِدادی طرفم نِیا نِیا وگرنه جرد میدم  نون و پنیر و گِووجه پست میزارم به تَو چه   عاشق تاپیکای جنجالی دیدی تگم کن عین جن بو داده میام  هرکی با اول اسمم تو تاپیکام مشکل داره نِیاد نِیا مگه شلواردو گرفدم التماسد کردم که بیای تو تاپیکم عرض اندام کنی 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

باشه

ای پروردگارِ من، از آنچه بر سرم آمده، دلتنگ و بی‌طاقتم، و جانم از آن اندوه که نصیب من گردیده، آکنده است؛ و این در حالی است که تنها تو می‌توانی آن اندوه را از میان برداری و آنچه را بدان گرفتار آمده‌ام دور کنی. پس با من چنین کن، اگر چه شایسته‌ی آن نباشم، ای صاحب عرش بزرگ.

الان میگفت ۳۸۵ نفر از دیروز تا حالا گرفتن که هرکسی با اینا در یک هفته گذشته در ارتباط بوده احتمال داره بگیره

داره التماس میکنه نرید بیرون یا کاملا مجهز باشید و برگشتید ضد عفونی کنید 


تا خدا هست، به مخلوق دمی تکیه مکن. که خدا کوهِ ثبات است و بشر، عین نیاز .... هر کسی رو لایک میکنم براش صلوات میفرستم، اگر ناراحت میشید، بهم بگید که لایک نکنم🌹

اگر بیمار یا مسن توی خونه دارید بهتره فعلا خونه بمونی که خدای نکرده به اونا آسیب نرسه

تا خدا هست، به مخلوق دمی تکیه مکن. که خدا کوهِ ثبات است و بشر، عین نیاز .... هر کسی رو لایک میکنم براش صلوات میفرستم، اگر ناراحت میشید، بهم بگید که لایک نکنم🌹
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز