بابا چرا انقدر از کرونا میترسید.
رعایت بکنید ولی نترسید.ترس خودش باعث تباهی ادم میشه.تازه از قدیم گفتن از هر چی بترسی سرت میاد .
همه نکات رو رعایت بکنید ولی انقد ترس و اضطراب نداشته باشید.
من خودم از وقتی از دانشگاه اومدم پامو از خونه بیرون نذاشتم .ولی امروز میخوام با رعایت نکات برم پیاده روی و یکم خرید جزیی😍واقعا که برا روحیه خوبه .حس میکنم افسرده شدم تو این ۱۰ روز .
ادم بخواد اتقاقی براش بیفته میفته خانوما.