2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله میزنن.واکسن بهترین لطفیه که الان میتونی به بچه ات بکنی و ربطی به ک ر و ن ا نداره

چرا؟میترسم که برم تو محیط مشکلی باشه

برای سلامتی چشم های دخترم صلوات بفرست🙏
یعنی مشکلی نداره میزنن؟ببخشید دردش چطور بود؟تبش چی

آره عزیزم میزنن فقط نکات بهداشتی رو مثل ماسک و دستکش رعایت کن من همون که رسیدم خونه دست و صورت خودمو دخترمو با صابون شستم و لباسامونم همه رو شستم

خیلی دردش زیاده دخترم دو روز اصلا تکون نخورد یه جا نشسته بود نمیتونست بلند بشه ولی روز دوم کم کم راه افتاد تونست پاشو تکون بده 

تب کرد ولی کم بچه با بچه فرق داره 

کلا واکسن ۱۸ماهگی یکمی سنگینه

ولی میزنی راحت میشی دیگه تا ۶ سالگی نداره

و من برای زندگی تورا بهانه میکنم....
آره عزیزم میزنن فقط نکات بهداشتی رو مثل ماسک و دستکش رعایت کن من همون که رسیدم خونه دست و صورت خودمو ...

ببخشید برا دردش چیکار کنم.ی تیکه داره جیغ میزنه و میگه پا 

برای سلامتی چشم های دخترم صلوات بفرست🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز