مهلا55 مدیر استارتر عضویت: 1396/07/01 تعداد پست: 11936 عنوان رفلاکس معده 35 بازدید | 9 پست سلام کیا رفلاگس معده دارن؟ چکارمیکنید؟من هم گلوم عفونت کرده و دارم دارومیخورمهمرفلاکس معده پیداکردم... انگار اسید میریزن تو گلو و ریه ... چکارکنم بهتر بشه؟ چی بخورم؟ دکترم بخاطر ویروس رفته خارج 1398/12/11 | 00:46 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مهلا55 مدیر استارتر عضویت: 1396/07/01 تعداد پست: 11936 منم رفلاکس دارم دارو میخورم ممنون...غذا جی نخورم چی بخورم
mehrsa_mehrsa عضویت: 1398/10/30 تعداد پست: 2734 غذاهای چرب و فست فود نباید بخوری،چیزای ترش هم نخور ◍⃟❤ ◍⃟💙
مهلا55 مدیر استارتر عضویت: 1396/07/01 تعداد پست: 11936 غذاهای چرب و فست فود نباید بخوری،چیزای ترش هم نخور ممنونممم.
mehrsa_mehrsa عضویت: 1398/10/30 تعداد پست: 2734 نیم ساعت قبل غذا آب نخور،یه ساعت بعد غذا هم آب نخورحجم غذاهات کم باشه،مثلا صبحانه ،ناهار،شام ،دو وعده دیگه هم بخور اما کم.یه ساعت بعد غذا نخواب ،موقع خواب زیر سرت بلند باشه ◍⃟❤ ◍⃟💙
مهلا55 مدیر استارتر عضویت: 1396/07/01 تعداد پست: 11936 نیم ساعت قبل غذا آب نخور،یه ساعت بعد غذا هم آب نخور حجم غذاهات کم باشه،مثلا صبحانه ،ناهار،شام ،دو و ... اهان نمیدونستم... ممنون