چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
فرزندم را نذر یاری قیام تو میکنم،او را برای ظهور نزدیکت برگزین و حفظ کن💜 بالاخره خدای مهربون به منم یکی از فرشته هاشو داد. پسر قشنگم نه من تو رو دیدم نه تو منو ، ولی روزی که همو ببینیم قطعا منو میشناسی ، صاحب صدایی رو که هر لحظه قربون صدقه ت میره و برات لالایی میخونه ، کسی که ۷ساله شب و روزش تویی. سپردمت به اون خدایی که تو اوج ناامیدی تو رو بهم داد. مرسی که اومدی💚 ای آن که دوست دارمت اما ندارمت.بر سینه میفشارمت اما ندارمت.. ای آسمان من که سراسر ستاره ای.تا صبح میشمارمت اما ندارمت.درعالم خیال خودم چون چراغ اشک.بر دیده میگذارمت اما ندارمت.میخواهم ای درختِ بهشتی ،درختِ جان.در باغ دل بکارمت اما ندارمت..میخواهم ای شکوفه ترین ،مثل چتر گل.بر سر نگه دارمت اما ندارمت💔 إِنَّ مَعَ العُسرِ يُسرًا(آری) مسلّماً با (هر) سختی آسانی است، ۲8)يَا عِمَادَ مَنْ لا عِمَادَ لَهُ يَا سَنَدَ مَنْ لا سَنَدَ لَهُ يَا ذُخْرَ مَنْ لا ذُخْرَ لَهُ يَا حِرْزَ مَنْ لا حِرْزَ لَهُ يَا غِيَاثَ مَنْ لا غِيَاثَ لَهُ يَا فَخْرَ مَنْ لا فَخْرَ لَهُ يَا عِزَّ مَنْ لا عِزَّ لَهُ يَا مُعِينَ مَنْ لا مُعِينَ لَهُ يَا أَنِيسَ مَنْ لا أَنِيسَ لَهُ يَا أَمَانَ مَنْ لا أَمَانَ لَه خدايا بلاء عظيم گشته و درون آشکار شد و پرده از کارها برداشته شد و اميد قطع شد و زمين تنگ شد و از ريزش رحمت آسمان جلوگيرى شد و تويى ياور و شکوه بسوى تو است و اعتماد و تکيه ما چه در سختى و چه در آسانى بر تو است
فرزندم را نذر یاری قیام تو میکنم،او را برای ظهور نزدیکت برگزین و حفظ کن💜 بالاخره خدای مهربون به منم یکی از فرشته هاشو داد. پسر قشنگم نه من تو رو دیدم نه تو منو ، ولی روزی که همو ببینیم قطعا منو میشناسی ، صاحب صدایی رو که هر لحظه قربون صدقه ت میره و برات لالایی میخونه ، کسی که ۷ساله شب و روزش تویی. سپردمت به اون خدایی که تو اوج ناامیدی تو رو بهم داد. مرسی که اومدی💚 ای آن که دوست دارمت اما ندارمت.بر سینه میفشارمت اما ندارمت.. ای آسمان من که سراسر ستاره ای.تا صبح میشمارمت اما ندارمت.درعالم خیال خودم چون چراغ اشک.بر دیده میگذارمت اما ندارمت.میخواهم ای درختِ بهشتی ،درختِ جان.در باغ دل بکارمت اما ندارمت..میخواهم ای شکوفه ترین ،مثل چتر گل.بر سر نگه دارمت اما ندارمت💔 إِنَّ مَعَ العُسرِ يُسرًا(آری) مسلّماً با (هر) سختی آسانی است، ۲8)يَا عِمَادَ مَنْ لا عِمَادَ لَهُ يَا سَنَدَ مَنْ لا سَنَدَ لَهُ يَا ذُخْرَ مَنْ لا ذُخْرَ لَهُ يَا حِرْزَ مَنْ لا حِرْزَ لَهُ يَا غِيَاثَ مَنْ لا غِيَاثَ لَهُ يَا فَخْرَ مَنْ لا فَخْرَ لَهُ يَا عِزَّ مَنْ لا عِزَّ لَهُ يَا مُعِينَ مَنْ لا مُعِينَ لَهُ يَا أَنِيسَ مَنْ لا أَنِيسَ لَهُ يَا أَمَانَ مَنْ لا أَمَانَ لَه خدايا بلاء عظيم گشته و درون آشکار شد و پرده از کارها برداشته شد و اميد قطع شد و زمين تنگ شد و از ريزش رحمت آسمان جلوگيرى شد و تويى ياور و شکوه بسوى تو است و اعتماد و تکيه ما چه در سختى و چه در آسانى بر تو است
فرزندم را نذر یاری قیام تو میکنم،او را برای ظهور نزدیکت برگزین و حفظ کن💜 بالاخره خدای مهربون به منم یکی از فرشته هاشو داد. پسر قشنگم نه من تو رو دیدم نه تو منو ، ولی روزی که همو ببینیم قطعا منو میشناسی ، صاحب صدایی رو که هر لحظه قربون صدقه ت میره و برات لالایی میخونه ، کسی که ۷ساله شب و روزش تویی. سپردمت به اون خدایی که تو اوج ناامیدی تو رو بهم داد. مرسی که اومدی💚 ای آن که دوست دارمت اما ندارمت.بر سینه میفشارمت اما ندارمت.. ای آسمان من که سراسر ستاره ای.تا صبح میشمارمت اما ندارمت.درعالم خیال خودم چون چراغ اشک.بر دیده میگذارمت اما ندارمت.میخواهم ای درختِ بهشتی ،درختِ جان.در باغ دل بکارمت اما ندارمت..میخواهم ای شکوفه ترین ،مثل چتر گل.بر سر نگه دارمت اما ندارمت💔 إِنَّ مَعَ العُسرِ يُسرًا(آری) مسلّماً با (هر) سختی آسانی است، ۲8)يَا عِمَادَ مَنْ لا عِمَادَ لَهُ يَا سَنَدَ مَنْ لا سَنَدَ لَهُ يَا ذُخْرَ مَنْ لا ذُخْرَ لَهُ يَا حِرْزَ مَنْ لا حِرْزَ لَهُ يَا غِيَاثَ مَنْ لا غِيَاثَ لَهُ يَا فَخْرَ مَنْ لا فَخْرَ لَهُ يَا عِزَّ مَنْ لا عِزَّ لَهُ يَا مُعِينَ مَنْ لا مُعِينَ لَهُ يَا أَنِيسَ مَنْ لا أَنِيسَ لَهُ يَا أَمَانَ مَنْ لا أَمَانَ لَه خدايا بلاء عظيم گشته و درون آشکار شد و پرده از کارها برداشته شد و اميد قطع شد و زمين تنگ شد و از ريزش رحمت آسمان جلوگيرى شد و تويى ياور و شکوه بسوى تو است و اعتماد و تکيه ما چه در سختى و چه در آسانى بر تو است