2777
2789
عنوان

نگرانم...بیبی چک

271 بازدید | 17 پست

سلام ۴ماهه که زایمان سزارین کردم امروز بیبی چکم هاله انداخت..بعد زایمان هم تا دوماه لک بینی داشتم.بعدم پریود نشدم.جلوگیری هم داشتم.چکارکنم یعنی باز حامله ام ؟دارم سکته میکنم😥ممکنه بیبی چک کاذب باشه؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من ماه قبل سه تا زدم مثبت بود ولی آزمایشم منفی شد

هیچ وقت به پسرم نمیگم مرد که گریه نمیکنه...اما همیشه اینو در گوشون زمزمه میکنم که مرد نامردی نمیکنه......یه دونه نی نی تو راهی داریم که داداش امیر عاشقشه...دعا کنید سالم بیاد 
چی بخورم سقط بشه😣برام خطرناکه تازه سزارین شدم

من ۱۰ماهه بود دوباره باردارشدم 

الان‌پسر دومیم ۱۴ماهشه

😔😔😔😔😭😭😭خدایا ناامیدمون کردی مسعودو بردی پیش خودت هر کسی امضامو دید برای عزیز از دست رفتمون فاتحه بخونید
چی بخورم سقط بشه😣برام خطرناکه تازه سزارین شدم

با گیاهی نمیشه من برا دومس هرکاری کردم‌نشد میخواست قرص بگیرم ک‌پشیمون شدم و نگهشداشتم خداروشکر ک‌سالم‌بدنیا اومد سخته خیلی دوتا بچه کوجیک‌ولی بارم خداروشکر سالم‌باشن 

😔😔😔😔😭😭😭خدایا ناامیدمون کردی مسعودو بردی پیش خودت هر کسی امضامو دید برای عزیز از دست رفتمون فاتحه بخونید
دکتر قرص میده آیا؟از کجا بیارم

ن دکتر نمیده ک‌بچه سالم باشه 

از داروخونه اشنا داشته باشی بهت میدن 

😔😔😔😔😭😭😭خدایا ناامیدمون کردی مسعودو بردی پیش خودت هر کسی امضامو دید برای عزیز از دست رفتمون فاتحه بخونید
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز